Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ، امروز و فردا برای سواحل دریای خزر، اردبیل بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و  وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط روز دوشنبه علاوه بر مناطق فوق برای شمال زنجان، خراسان شمالی و خراسان رضوی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

اخبار اجتماعی - همچنین طی پنج روز آینده، در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب و ارتفاعات کرمان در  ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کاهش محسوس دما در برخی استان ها

دوشنبه کاهش ۴ تا ۷ درجه دما در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رخ خواهد داد و از دوشنبه اردبیل، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از شمال سیستان و بلوچستان و سه شنبه استان های  واقع در سواحل خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش محسوس دما بین ۴ تا ۸ درجه سیلسیوس را تا آخر این هفته تجربه خواهند کرد و در سایر مناطق کشور نوسان دمایی  حدود ۲ تا ۳ درجه  خواهد بود.

گرد و خاک محلی در ایلام، سمنان، اصفهان و قم

امروز در جنوب ایلام، خوزستان، جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و وزش باد شدید رخ خواهد داد,که در پاره‌ای از این مناطق احتمال رخداد گرد و خاک محلی وجود دارد.

طی این هفته شرق دریای عمان طبق روال این فصل از سال مواج و متلاطم خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد وزش باد رعد و برق وزش باد آب و هوا وزش باد نسبتا شدید نواحی مرکزی خراسان شمالی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور