Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصصان به تمامی افراد بالای ۲ سال توصیه می‌کنند که در صورت حضور در اماکن عمومی با ماسک صورت خود را بپوشانند، اما رعایت این موضوع ممکن است برای بسیاری از کودکان راحت نباشد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، استفاده از ماسک باعث می‌شود که ناقلان خاموش کروناویروس که علائمی از بیماری در آنان مشاهده نمی‌شود ویروس را به افراد دیگر انتقال ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استفاده از ماسک برای بزرگسالان گرچه ساده به نظر می‌رسد، اما برای کودکان این موضوع می‌تواند سخت و حتی ترسناک باشد.

در ادامه چند نکته به نقل از "تی‌ال‌سی‌می" آورده شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید استفاده از ماسک را برای کودکان خود تسهیل کرده و ترس آن‌ها را نسبت به این موضوع از بین ببرید:

از پارچه‌های مخصوص کودکان استفاده کنید:

اگر خودتان ماسک را می‌دوزید از پارچه‌هایی استفاده کنید که کودکتان آن را دوست دارد. می‌توانید از پارچه‌ای با رنگ مورد علاقه یا تصاویر کارتون‌های مورد علاقه کودکتان برای تهیه ماسک استفاده کنید. این موضوع در مورد ماسک‌های مورد استفاده خودتان نیز صدق می‌کند. ماسک‌های جراحی می‌توانند برای کودکان ترسناک به نظر برسند، اما ممکن است یک ماسک ساخته شده از پارچه‌ای رنگارنگ توجه آن‌ها را بیشتر جلب کند.

از ماسک‌های فانتزی استفاده کنید:

ماسک‌ها را به صورتی بدوزید که شبیه به ماسک‌های شخصیت‌های کارتونی و ابرقهرمان‌های خیالی باشند تا کودکان به پوشیدن آن‌ها ترغیب شوند. می‌توان این ماسک‌ها را در کنار لباس‌های این شخصیت‌ها برای کودکان تهیه کرد تا برای کودکان جذابیت بیشتری داشته باشد.

ماسک را تزئین کنید:

قبل از تهیه ماسک با کودک خود یک کاردستی درست کنید. با استفاده از پارچه‌های رنگی به کمک کودک خود شکلک‌ها و عروسک‌های پارچه‌ای درست کنید و در کنار ماسک قرار دهید و به کودک خود اجازه دهید تا در مراحل تهیه ماسک شما را همراهی کند.

طراحی راحتی برای ماسک ایجاد کنید:

پزشکان و پرستارانی که تمام روز ماسک می‌پوشند، اغلب از درد گوششان شکایت می‌کنند. برای اطمینان از این که کودک شما با این مشکل مواجه نمی‌شود، می‌توانید چند تغییر در ماسک آن‌ها ایجاد کنید. دخترانی که مو‌های بلندتری دارند می‌توانند ماسک را پشت مو‌ها یا گل سر خود قرار دهند. هم‌چنین می‌توانید به یکی از هدبند‌ها یا کلاه‌های کودکتان دکمه اضافه کرده و بند‌های ماسک را پشت آن‌ها قرار دهید. با استفاده از سنجاق نیز می‌توان دو بند ماسک را در پشت سر به یکدیگر وصل کنید.

ماسک را از یک لباس آشنا برای کودک تهیه کنید:

می‌توانید با استفاده یکی از لباس‌های کهنه کودکتان ماسک را تهیه کنید یا از یک شال یا روسری برای پوشاندن صورت او کمک بگیرید. از لباسی که برای کودکتان آشناست برای تهیه ماسک استفاده کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماسک کرونا ویروس کرونا بیماری کرونا استفاده از ماسک استفاده کنید برای کودکان برای کودک تهیه ماسک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز