Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه فاش کردند، شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطینی خود را برای پاسخگویی به طرح اشغال کرانه باختری آماده کرده‌اند و دستوراتی از رهبران خود در این باره گرفته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع وابسته به گروه‌های مقاومت فاش کردند، شاخه‌های نظامی این گروه‌ها اقدامات میدانی لازم را اتخاذ کرده‌اند تا در صورت اجرایی شدن طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری به آن پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، این منابع اعلام کردند، رهبران گروه‌های فلسطینی دستوراتی به فرماندهان شاخه‌های نظامی برای آمادگی در این خصوص ابلاغ کرده‌اند.

منابع یاد شده تأکید کردند: تمام یگان‌های میدانی گروه‌ها در بالاترین سطح آمادگی برای پاسخ به این طرح هستند و این موضوع در چارچوب توافقی ملی انجام شده است.

در ادامه این گزارش آمده، هماهنگی بسیاری میان گروه‌های مقاومت برای پاسخ به طرح اشغال کرانه باختری وجود دارد و این تماس‌ها در چارچوب اتاق عملیات مشترک ادامه دارد.

«ابوعبیده» سخنگوی شاخه نظامی حماس «القسام» اخیرا هشدار داد: مقاومت تصمیم برای الحاق (اشغال کرانه باختری) را اعلام جنگ علیه خود می‌داند و کاری خواهد کرد که دشمن صهیونیستی به خاطر این تصمیم انگشت پشیمانی به دندان بگیرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی گروه های مقاومت اشغال کرانه باختری شاخه های نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست میسره عفانه اسیر آزاده فلسطینی را بعد از یورش به خانه وی در شهر قلقیلیه مجدداً بازداشت کردند.

همچنین در جریان یورش عناصر متجاوز به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و این عناصر به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست به اردوگاه عین السلطان در اریحا نیز حمله کردند. محله ام الشرایط در شهر البیره نیز شاهد یورش عناصر صهیونیست بود.

این عناصر تعدادی از جوانان فلسطینی را در محله ام الشرایط و اردوگاه الدهیشه در بیت لحم بازداشت کردند. رزمندگان فلسطینی نیز ساکت نمانده و به سمت ایست بازرسی نظامی در جبل جرزیم در نابلس تیراندازی کردند.

محمود عبدالقادر ابوسلیم، محمد احمد ابوسلیم، صائب فهمی ابوسلیم و معتز سمیح وهدان چند اسیر فلسطینی بودند که تنها چند روز بعد از آزادیشان در منطقه رنتیس واقع در شمال غرب رام الله مجدداً روز گذشته توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته هشت هزار و ۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

در میان این اسرای فلسطینی تعداد قابل توجهی زن و کودک نیز حضور دارند که در شرایط نامطلوبی در زندان های رژیم صهیونیستی بدون تفهیم اتهام و یا محاکمه به سر می برند.

کد خبر 6093754

دیگر خبرها

  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست