Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@01:23:47 GMT

یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۰۲۱۱

یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر

سرمربی تیم اتلتیکومادرید بعد از برتری برابر آلاوس صاحب یک رکورد جدید در این باشگاه شد. پسر او نیز در بازی برابر تورینو گلزنی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ال پائیس، اتلتیکومادرید توانست با برتری ۲ بر یک برابر آلاوس، جمع امتیازهای خود را در این فصل لالیگا به عدد ۵۸ برساند و جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، این پیروزی باعث شد تا او به رکورد ۱۹۵ پیروزی در تاریخ تیم مادریدی برسد که باعث می‌شود رکورددار تعداد پیروزی در تاریخ لالیگا برای تیم اتلتیکومادرید باشد. پیش‌تر، این رکورد متعلق به لوئیس آراگونس، سرمربی فقید و سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا بود.

سیمئونه در ۳۲۰ بازی قهرمانی اسپانیا (لالیگا) موفق به ۱۹۵ برد با این تیم شده است این در حالی است که لوئیس آراگونس در ۴۰۷ بازی توانسته بود به رکورد ۱۹۴ برد با این تیم دست یابد. 

سیمئونه در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۱ هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفت. در این مدت او با باشگاه یک لالیگا (۲۰۱۳/۱۴) و موفقیت در سوپرجام و لیگ اروپا نیز از جمله دیگر موفقیت‌های او با اتلتیکو است. همچنین این مربی آرژانتینی دو بار به عنوان مربی سال اسپانیا شناخته شد (۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴).

دیشب همچنین برای پسر او نیز شب خوبی بود. جیوانی سیمئونه پسر این مربی در بازی کالیاری و تورینو توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند تا شب خوبی برای سیمئونه پدر و پسر رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ديگو سيمئونه اتلتيكو مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد

استقلال با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان صاحب سیزدهمین پیروزی فصل خود در ورزشگاه آزادی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم استقلال که در هفته بیست‌و ششم لیگ برتر فوتبال در نیمه اول با یک گل از ذوب آهن عقب افتاده بود، در نیمه دوم کامبک زد و با دو گل زیبای ماشاریپوف و بلانکو از سد ذوب آهن گذشت.

این سیزدهمین پیروزی استقلال در بازی‌های خانگی بود و باعث شد تا شاگردان جواد نکونام در صدر جدول بمانند.

استقلال در جدول بازی‌های خانگی بالاتر از سایر تیم‌ها قرار دارد و البته همچنان با ۵۷ امتیاز مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می‌شود.

با پیروزی مقابل ذوب آهن رکورد جالب استقلال در بازی‌های خانگی دست نیافتنی‌تر از قبل هم شد.

استقلال در ورزشگاه آزادی فقط ۲ مساوی داشته که یکی از آنها مقابل پرسپولیس بوده هرچند که هر ۲ دربی تهران امسال مساوی شد.

بلانکو با گلی که در دقایق پایانی برای استقلال زد باعث شد تا این تیم در صدر جدول بماند و سرنوشت قهرمانی همچنان در دست شاگردان جوان نکونام باشد.

در حالی که اگر مهاجم آرژانتینی این گل حساس را نمی‌زد، پرسپولیس به صدر جدول رفته بود و شرایط به نفع این تیم عوض می‌شد.

هر ۲ گل استقلال مقابل ذوب آهن را بازیکنان خارجی این تیم زدند و اتفاقاً گل‌های بسیار زیبایی هم زدند تا جواد نکونام یک پیروزی فراموش نشدنی را در دقایق تلف شده در حضور هواداران استقلال تجربه کند.

کد خبر 751319

دیگر خبرها

  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت