Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: دلیل اعلام نشدن اسامی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر، تکمیل نبودن مدارک تیم‌ها است و باید تا ۱۵ تیر ماه صبر کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که فدراسیون والیبال ایران زمان اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال را تا ۳۱ خرداد ماه اعلام کرده بود، با وجود به پایان رسیدن فرصت تعیین شده فعلا خبری از اعلام اسامی تیم‌های شرکت کننده نیست تا این شائبه ایجاد شود که فدراسیون قصد دارد تغییراتی در چینش و حضور تیم‌ها ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد تقوی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در این مورد گفت: واقعیت این است که فعلا اسامی تیم‌ها را نمی‌توان اعلام کرد چون هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی مدارک خود را تکمیل خواهند کرد. باشگاه‌ها تا ۱۵ تیر ماه فرصت دارند مدارک خود را تکمیل کنند که یکی از موارد مهم، ارائه مدارک تسویه حساب‌ با طلبکاران است. 

او در واکنش به این موضوع که پس تاریخ ۳۱ خرداد ماه برای اعلام آمادگی تیم‌ها به چه منظور تعیین شده بود؟ اظهار کرد: این تاریخ تنها برای مشخص شدن تیم‌های داوطلب برای حضور در فصل جدید و تیم‌های انصراف دهنده اعلام شد. من همین الان به اسامی تیم‌های شرکت کننده دسترسی ندارم، اما اسامی تیم‌ها مشخص است. در جلسه‌ای که درباره لیگ داشتیم قرار شد هیچ تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نکند، اما در صورتی که تیمی نخواهد بخاطر شرایط مالی و .. در فصل جدید باشد، می‌تواند از لیگ کنار بکشد. امثال این تیم‌ها باشگاه‌های کاله و تیم اراک بودند که با کنار رفتن آن‌ها موافقت شد.

تقوی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود دلیل اعلام نشدن اسامی تیم‌ها مماشات فدراسیون با تیم پیام و بازگشت مشهد به لیگ است، توضیح داد: در واقع پیام خراسان درخواست داده که در لیگ باشد، اما حضور یا عدم حضورش منوط به تسویه حساب مالی با شاکیان است. تیم‌هایی که تا ۱۵ تیر ماه شاکی نداشته باشند، اجازه حضور در فصل جدید لیگ را خواهد داشت.

او در پایان گفت: تاکنون ۱۳ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند، اما باید ببینیم چه تیم‌هایی مدارک خود را تا تاریخ ۱۵ تیر ماه تکمیل می‌کنند. فدراسیون والیبال در این فصل به جد مقابل تخلفات مالی ایستاده و فعلا تیم‌ها تنها اعلام آمادگی کرده‌اند. برای اینکه بتوان اسامی قطعی تیم‌ها را اعلام کرد باید تا تاریخ مذکور صبر کنیم و تنها دلیل منتشر نشدن اسامی تیم‌ها، همین مسئله تکمیل نبودن مدارک است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال میلاد تقوی فدراسیون والیبال اعلام آمادگی اسامی تیم ها ۱۵ تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی

ناظران ویژه هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند

طرفداری | ناظران ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان معرفی شدند.

اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش

پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدین

ساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان