Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه پیشگیری جهادی شهید سیاهکالی با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی در حوزه سلامت اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع پیشگیری و سلامت کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه پیشگیری جهادی شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی در حوزه سلامت اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع پیشگیری و سلامت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور‌های این مسابقه عبارتند از:۱) سبک زندگی و تغذیه سالم با سواد سلامت ۲) سلامت معنوی ۳) بهداشت فردی و عمومی ۴) مصرف بی رویه دارو ۵) سلامت و فضای مجازی ۶) توانمند سازی و خود مراقبتی

هم چنین از اهداف دیگر این مسابقه میتوان به ۱) ارتقا سطح سواد سلامت ۲) تغییر رفتار مردم در حوزه سلامت ۳) ارتقا سلامت معنوی ۴) تقویت فرهنگ زندگی اصیل ایرانی اسلامی ۵) اصلاح سبک زندگی در اثر تغذیه سالم ۶) اولویت پیشگیری بر درمان ۷) آگاه سازی مردم از حقوق و مسئولیت‌های خود ۸) فزایش مشارکت ساختارمند فرد، خانواده و جامعه در جهت تامین، حفظ و ارتقا سلامت اشاره کرد.
علاقمندان می توانند آثار خود را لغایت مهر ماه ۹۹ به آیدی ۳۱۳ _syahkali@ ارسال نمایند  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده پرستاری دانشجویان بسیجی مسابقه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود