Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، با مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ به 15 هزار تومان بازگشت. بر این اساس به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ، مرحله دوم توزیع ده هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب حداکثر 12900 تومان تحویل درب سردخانه و 13500 تومان قیمت خرده‌فروشی به ازای هر کیلوگرم در سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، این میزان مرغ در سازمان میادین میوه و تره‌بار و مراکز منتخب عرضه از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه‌های تعاونی و صنوف منتخب با هماهنگی و راهبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ستاد تنظیم بازار در تصمیمی، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 15 هزار تومان و مرغ زنده را 10 هزار تومان تعیین کرد که با تلورانس قیمتی 5 درصد بر اساس نظر کارگروه تنظیم بازار استان، قابل تغییر است.

قیمت فروش ذخایر گوشت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام نیز 12900 تومان تحویل به عوامل توزیع و 13500 تومان عرضه در مراکز خرده‌فروشی تعیین شده است.

شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار مکلف شده تا نسبت به تامین نیاز استان‌ها به میزان اعلامی از سوی استان و همچنین عرضه مستقیم در میادین میوه و تره بار راسا اقدام و نسبت به تامین نیاز غرف میادین اقدام نماید.

میزان جوجه‌ریزی ماهانه از تیرماه به میزان 115 میلیون قطعه مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت استان گوشت میادین میوه و تره استان ها ستاد تنظیم بازار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان

امتداد - نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، همزمان با نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه و دنیا و همچنین با کاهش تنش های سیاسی در منطقه سیرنزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

قیمت دلار صبح روزی که پاسخ محکم ایران به اسرائیل داده شد، تا  ۷۰ هزار تومان بالا رفته بود ولی بعد از مشخص شدن ابعاد ماجرا و اثبات اقتدار نظامی کشورمان، جو بازار ارز کاملا برخلاف روزهای قبل شد. جو منفی که قبل از پاسخ ایران به اسرائیل در بازار حاکم بود باعث افزایش شدید قیمت ها در بازار طلا و ارز شده بود.

اما بعد از پاسخ محکم ایران ورق در بازار داخلی نیز بازگشت و جو بازارها مثبت شد. این موضوع بعد از مشخص شدن ضعف و ناتوانی اسرائیل  در اصفهان بازهم تقویت شد.

ادامه سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت دلار از ساعتی قبل به کانال ۶۳ هزار تومان بازگردد. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشته است.

فعالان بازار می گویند از دقایقی قبل اکثریت افراد حاضر در بازار فروشنده شدند و سعی دارند در همین قیمت ها طلا و ارز خود را به ریال تبدیل کنند. اما نکته مهم اینجاست که خریداری در این ساعت ها در بازار وجود ندارد و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت شاهد اُفت تقاضای ارزی در بازار بوده‌ایم و به نوعی فشار‌ روی قیمت دلار نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین چنانچه شوکی خارجی به کشور تحمیل نشود، شاهد ایجاد یک ثبات در بازار خواهیم بود.  

تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول