Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:11:56 GMT

موانع تعطیلی کارخانه‌های آسفالت برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۰۸۸۶

موانع تعطیلی کارخانه‌های آسفالت برطرف می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: موانع پیش روی کارخانه‌های تولید آسفالت به صورت دقیق و کارشناسی بررسی شده و نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.


فرزاد قلندری هشتم تیرماه در جلسه شورای فنی استان اردبیل، اظهار کرد: در بخش عمرانی و اجرایی ضرورت دارد مالک فرآیند مشخص شده و در کنار آن متولیان امر با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه با موضوع آسفالت و بتن فعالان را با استانداردها و روش‌های جدید آشنا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ما با یک ادبیات مشترک در جلسه شورای فنی برای همه استان با همفکری اعضای شورای فنی تصمیم‌گیری می‌کنیم و انتظار می‌رود مدیریت فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بررسی عملکرد 6 ماه گذشته علل و عوامل اجرا نشدن برخی از مصوبات را احصا و اعلام کند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کمیته مصالح باید گزارش خود را از نحوه تولید بتن و آسفالت و رعایت استانداردها در این زمینه اعلام کند تا با یک نسخه واحد برای برطرف شدن ایرادات تصمیم‌گیری شود.

قلندری از نظام مهندسی، استاندارد، راه و شهرسازی و دیگر متولیان خواست؛ در این زمینه پای کار بوده تا با انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها شرایط خوبی را در حوزه فنی و اجرایی در استان رقم بزنند.

وی بیان کرد: قرار نیست مسئولان و متولیانی خارج از این نشست مشکلات فنی و اجرایی را در استان رفع کنند و بهتر است با یک فهم و ادبیات مشترک در تولید مصالح، بتن و آسفالت استاندارد در این زمینه به جمع‌بندی برسیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در بخش صدور مجوزها صنعت، معدن و تجارت باید پای کار بیاید تا ضمن تسریع در این زمینه بحث پاسخگوئی به استعلامات و نظارت‌ها را نیز به شکل یکپارچه انجام دهد.

قلندری متولی تولید بتن را سازمان نظام مهندسی و آسفالت را راه و شهرسازی معرفی کرد و گفت: در قالب یک کمیته تخصصی و با محوریت دفتر فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر است این ماموریت به شکل شایسته به انجام برسد.

وی افزود: برای حل مشکل کارخانه‌های آسفالت به زودی جلسه‌ای با فعالان این حوزه برگزار خواهد شد تا با یک آسیب‌شناسی دقیق موانع رفع و کارخانه‌های آسفالت بخش خصوصی و شهرداری‌ها به چرخه تولید بازگردند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: با یک نگاه متوازن و برنامه‌ریزی دقیق فعالیت‌ها در این حوزه انجام خواهد شد و انتظار می‌رود با اولویت قرار دادن واگذاری پروژه عمرانی به پیمانکاران بومی زمینه جلب رضایت آنها با اشتغال جوانان استان فراهم آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کارخانه آسفالت معاون امور عمرانی استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سلامت صفری ظهر شنبه در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: وجود پروژه های نیمه کاره اقدامات بزرگ انجام یافته را کم ارزش می کند.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خاطرنشان کرد: انتظار داریم تمامی برنامه‌ها و پروژه های شهرداری در قالب برنامه مصوب پیش رود.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه تعداد ۵۰۰ پروژه عمرانی داریم که ۱۰ درصد آنها بزرگ و مهم هستند، افزود: بعضی از آنها ۱۰ سال است که در سرفصل برنامه ها تکرار و بعضی ها در جمع بندی و درصدگیری ها حیات خلوت بعضی از مسئولین هستند که نگران هستیم روزی تعدادی از این پروژه ها به جنازه ای در شهر تبدیل شوند.

صفری با بیان اینکه وجود پروژه های نیمه کاره ارزش کارهای انجام یافته را هم پایین می‌آورد، تصریح کرد: اولویت بندی و اتمام زمانبندی پروژه‌ها مشخص نیست و از شهردار درخواست داریم اتمام حداقل ۱۰ درصد پروژه‌های مهم را اولویت بندی و زمان‌بندی کند.

صفری گفت: پروژه های پل بسیج، بالخلی چای، خروجی محله شهریار، تکمیل حلقه شهردار الکترونیک و شهر هوشمند، پلاک هوشمند، خیابان ۴۵ متری سید صدرالدین، انتقال بازار آهن فروشان و تمهیدات احداث باغ شریعت از جمله پروژه های اولویت دار است که شهرداری باید برای اتمام آنها چاره اندیشی کند.

وی ادامه داد: تعریض پل آقا باقر، شروع نهضت آسفالت معابر، تفکیک زباله از مبدا، توسعه گلخانه و تبدیل به نمایشگاه گل و گیاه، انجام تعریض‌های عادلانه در مناطق، خروجی احمدیه، رسیدن به سرانه فضای سبز، ساماندهی وانت بارها و اتمام فرایند حسابرسی‌های سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ از دیگر اقدامات نیمه تمام اولویت دار است.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: بازبینی و اصلاحیه در متن عقد قراردادها، ساماندهی دفن زباله، تعمیر زباله‌دان‌ها، تعمیر و احداث ۳۴ پارک، خرید ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و۲۰ دستگاه ون و خرید ماشین آلات برفروبی و عمرانی و خدماتی هم که در سر فصل برنامه هاست باید به موقع اقدام شود.

صفری اظهار کرد: پارکینگ حاشیه‌ای و پارک سوارها، تجهیز پارک‌ها با وسایل بازی، احداث دو ایستگاه آتش‌نشانی، پرداخت بدهی ها و تحویل شهرک‌های قدیمی از جمله دیگر پروژه های مهم است که باید در برنامه های شهرداری در سال جاری باشد.

سخنگوی شورای شهر از شهردار اردبیل خواست؛ تا با پرهیز از ارسال لوایح سبک وزن، سفارشی و غیر ضروری وقت شورا گرفته نشود.

صفری وی درپایان پیشنهاد داد؛ تا کمیسیونی برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شورا و شهرداری فعال شود.

کد خبر 6090014

دیگر خبرها

  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر