Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در جلسه شورای راهبردی که با حضور شهردار گرگان تشکیل می‌شود در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد. تاریخ انتشار: 10:30 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۵۶۹

آرش فولادیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا برای فصل جاری تیم شهرداری گرگان تمایلی به حضور در لیگ بسکتبال دارد یا خیر، اظهار داشت: با توجه به نشست مشترکی که با مسئولان وزارت ورزش در خصوص تعیین و تکلیف فصل گذشته داشتیم منتظر این هستیم تا فدراسیون موضع رسمی خود را اعلام کند و پس از آن ان‌شاءالله در جلسه شورای راهبردی که با حضور شهردار گرگان تشکیل می‌شود در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد که شرایط را برای تیمداری مهیا کنیم یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسکتبال در گرگان فراتر از یک ورزش است به طوری که مردم مُصرانه پیگیر اتفاقات فصل گذشته و خواستار احقاق حق تیم هستند. با این تصمیمی که فدراسیون اتخاذ کرده تنها تیمی که متضرر شده بدون شک شهرداری گرگان است. درست است سلامتی بازیکنان و کادرفنی از اولویت مهم‌تری برخوردار بود و ما هم تابع تصمیات ستاد کرونا بودیم ولی فدراسیون باید امتیاز ویژه‌ای برای تیم اول رنکینگ در نظر بگیرد.

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: در فصل گذشته رقابت‌ها با وجود سختی و فشردگی مسابقات توانستیم قهرمان لیگ برتر بسکتبال در دور مقدماتی شویم اما به دلیل بیماری کرونا و امکان نبود برگزاری رقابت‌ها، مسئولان فدراسیون از انجام مرحله پلی‌آف خودداری و لیگ را بدون معرفی تیم‌های برتر به پایان رساندند که این مسئله اصلأ منصفانه نبود. اکنون اگر مسئولان بنا به صلاحدید به دنبال انتخاب نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشند در این صورت ما باید با چه قراردادی از بازیکنان خودمان استفاده کنیم؟ فدراسیون باید تکلیف رفتن یخچالی را مشخص کند و از این‌رو از فدراسیون درخواست داریم نشستی را برگزار و در آن پایان فصل و وضعیت قرارداد بازیکنان را اعلام کند.

فولادیان در واکنش به پیوستن یخچالی به تیم روستوک آلمان گفت: از بابت پیوستن یخچالی به لیگ آلمان خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم، برایش آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: درغوکاسیان: قرار نیست با تیم ملی بسکتبال همکاری کنم/ حضور شیمیدر برای فصل آینده لیگ برتر قطعی نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان فدراسیون بسکتبال بهنام یخچالی شهرداری گرگان فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:    گروه A - میزبان: قشم   پاس بندرلنگه ۶۳    شهر بسکتبال قشم ۶۶    گروه B - میزبان: شهرکرد   خانه بسکتبال شهرکرد ۸۹   سامان صنعت پویا اصفهان ۸۲    گروه C - میزبان: ماهشهر   جنوب نوین ماهشهر ۸۱    پترونوین ماهشهر. ۷۰    گروه D - میزبان: ایلام   خانه بسکتبال ایلام ۵۰   خانه بسکتبال همدان ۵۵   گروه E - میزبان: تهران    شوان پارسه ۶۷   نفت تهران ۶۹   گروه F - میزبان: گرگان    شهباز شاهرود ۵۱ خانه بسکتبال گرگان ۶۴   گروه G - میزبان: قم    فرخ دانه کیمیا ۶۴   کشاورز قم ۵۸   گروه H - میزبان: ابهر    خانه بسکتبال ابهر ۷۷    فراز انرژی پاد ۷۲

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود