Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:45:37 GMT

ضدعفونی مسجد«ابوالعباس» در اسکندریه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۱۴۷۶

ضدعفونی مسجد«ابوالعباس» در اسکندریه+تصاویر

مسجد«ابوالعباس» در اسکندریه مصر برای اقامه نماز عصر ضد عفونی شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الیوم السابع»، درهای  مسجد «ابو العباس المرسی» روز گذشته( شنبه 7 تیرماه) برای نخستین بار بعد از سه ماه تعطیلی به خاطر ویروس کرونا، بازگشایی شد.

 

«محمد الشریف»، استاندار اسکندریه و شیخ «محمد خشبه»، معاون وزارت اوقاف اسکندریه با حضور جمعی از مدیران اوقاف اسکندریه و معاونان وزارت اوقاف نماز صبح را در مسجد ابو العباس المرسی اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ده ها نمازگزار نیز با رعایت تدابیر پیشگیرانه نماز ظهر خود را نیز در مسجد ابو العباس اقامه کردند.

 

مسجد ابو العباس المرسی در اسکندریه به منظور اقامه نماز عصر برای دومین بار ضد عفونی شد.

 

شیخ خشبه گفت: درهای این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد و این گامی مثبت در جهت فهم مردم بود، زیرا به آموزه های بهداشتی در مسجد توجه کردند.

 

وزارت اوقاف مصر تدابیر پیشگیرانه ای را برای نمازگزاران هنگام ورود به مسجد اتخاذ کرده است که باید همگان رعایت کنند.

 

زدن ماسک، آوردن سجاده شخصی و ضدعفونی کردن دستان از مواردی است که وزارت اوقاف نمازگزاران را ملزم به رعایت این نکات کرده است.

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی اسکندریه مساجد جهان وزارت اوقاف مسجد ابو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

وی با تبریک جشن عبودیت و بندگی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز جشن تکلیف برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان آستارا برگزار شد که علاوه بر اینکه نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت تکلیف و بندگی، اهمیت نماز، حجاب و عفاف مطرح شد برنامه های شاد و خوبی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آشنایی دانش‌آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» امام جمعه آستارا از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

کد خبر 6093275

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند