Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:48:13 GMT

رایان تفضلی در لیست فرهاد مجیدی!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۱۴۸۵

سرمربی استقلال در نیم فصل دست روی جذب یک مدافع ایرانی الاصل گذاشته بود که البته این انتقال هرگز عملی نشد.

 

طرفداری – ماجرای استقلالی شدن بودروف مدافع بلغارستانی هنوز یک علامت سوال بزرگ در ذهن هواداران استقلال است بازیکنی که در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد امضا کرد، دقایق زیادی برای این تیم بازی نکرد، در تعطیلات لیگ به کشورش سفر کرد و چون پولی نگرفته بود قرارداد خود را با استقلال فسخ و از این تیم به فیفا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح مصطفوی که روز گذشته میهمان دوربین طرفداری بود در مورد این انتقال گفت:

ما برای اینکه به سیستم سه دفاعه خود ادامه بدهیم نیاز به جذب یک بازیکن در سطح سه دفاع اصلی خود داشتیم. گزینه های مختلفی را هم بررسی کردیم و در نهایت به بودروف رسیدیم.

او ادامه داد:

برای پرکردن این خلا می خواستیم آرمین سهرابیان یا عقیل کعبی را جذب کنیم اما با این انتقال موافقت نشد. بعد از آن سراغ رایان تفضلی رفتیم ولی به ما گفتند حتی فکر جذب این بازیکن را هم نکنید، بازیکنی قد بلند و مسلط روی توپ های زمینی و هوایی که هم اکنون در چمپیون شیپ و باشگاه هال سیتی بازی می کند. بعد از این که این انتقال هم نشد سراغ بودروف رفتیم که عضو تیم ملی بلغارستان است.

مربی استقلال در پایان گفت:

بودروف بهترین گزینه موجود بود ولی مشکل این بود که 4 ماه بازی نکرده بود و آمادگی نداشت. در نهایت هم که آن اتفاق ها افتاد و از جمع ما جدا شد.

ویدئوی کامل مصاحبه طرفداری با صالح مصطفوی را به زودی می توانید تماشا کنید. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند