Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@10:23:52 GMT

پوستر فیلم جدید «جانی دپ» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۱۵۰۰

پوستر فیلم جدید «جانی دپ» رونمایی شد

خبرگزاری میزان- پوستر فیلم سینمایی «در انتظار بربرها» ساخته سیرو گرا با بازی جانی دپ، مارک ریلنس و رابرت پتینسون رونمایی شد، این فیلم در ابتدا قرار بود در سینما‌ها اکران شود، اما بنا به اعلام ساموئل گلدوین فیلمز به دلیل شیوع ویروس کرونا از ماه آگوست در پلتفرم‌های دیجیتال در دسترس خواهد بود. تاریخ انتشار: 10:37 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۴۵۱

خبرگزاری میزان - پوستر فیلم سینمایی «در انتظار بربرها» ساخته سیرو گرا با بازی جانی دپ، مارک ریلنس و رابرت پتینسون رونمایی شد، این فیلم در ابتدا قرار بود در سینما‌ها اکران شود، اما بنا به اعلام ساموئل گلدوین فیلمز به دلیل شیوع ویروس کرونا از ماه آگوست در پلتفرم‌های دیجیتال در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این فیلم بر اساس یک رمان با همین نام، نوشته‌ی جی. ام. حول یک دادستان می‌گذرد که دهه‌ها است به امپراطوری وفادار مانده است. او مسئول یکی از سازمان‌های یک شهر کوچک مرزی است که درگیر جنگی ناگهانی با وحشی‌ها می‌شود و از این نبرد سر باز می‌زند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

جانی دپ در این فیلم نقش افسر سرد و بی‌رحمی را بازی می‌کند که به گفته کارگردان گرچه داستان آن در یک پاسگاه دور مرزی در دل صحرا اتفاق می‌افتد، به دنیای امروز ما کاملا مرتبط است.

«در انتظار بربرها» بر اساس داستانی به همین نام نوشته «جان ماکسول کوتسی» نویسنده معروف اهل آفریقای جنوبی ساخته شده است. کوتسی علاوه بر جایزه نوبل ادبیات، دو دوره برنده جایزه ادبی «من بوکر» شده است.

کوتزی برندهٔ جایزهٔ نوبل ۲۰۰۳ است. این اثر وی در سال ۱۹۸۰ به چاپ رسید و در مجموعهٔ «آثار بزرگ قرن بیستم» انتشارات پنگوئن جای گرفت.

«در انتظار بربرها» برندهٔ ۲ جایزهٔ Geoffrey Faber Memorial و James Tait Black Memorial در قالب داستان خیالی شده‌است. آهنگساز مینی‌مالیستِ آمریکایی، فیلیپ گلس نیز در سال ۲۰۰۵ اُپرایی را به همین نام با اقتباس از این کتاب در ارفورتِ آلمان برگزار کرد.

کوتزی نامِ این رمان خود را از شعری به همین نام از کنستانتین کاوافی شاعری که اصلیت یونانی/مصری دارد انتخاب کرده‌است. ممکن است عنوان این کتاب اشاره ای به نمایش نامهٔ «در انتظار گودو» اثر سَمیوئل بکت، اندیشمند و نویسندهٔ شهیر ایرلندی باشد که کوتزی از زمان تحصیلات دانشگاهی اش شیفتهٔ سبک نگارشی او شده بود.

در این کتاب همچنین الهام‌پذیری کوتزی از رُمان «صحرای تاتارها» (Il deserto dei Tartari) اثر دینو بوتزاتی نویسندهٔ شهیر ایتالیایی چه در عنوان و چه در طرح داستان مشهود است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود انتظار بربرها همین نام جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه