Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۹ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار ۲ ماهه اول امسال در استان جان خود را از دست دادند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال قبل ۱۸ درصد افزایش داشت.

او با بیان اینکه همه این جان باختگان مرد بودند، افزود:بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان‌های بابل با ۴، قائمشهر با ۳ فوتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر عباسی گفت: بر اساس این گزارش بیشترین آمار تلفات در اردیبهشت با ۱۲ و فروردین با ۷ فوتی گزارش شده است.

او با بیان اینکه از این تعداد ۱۶ نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند، افزود: یک نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار نیز دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) هستند.

دکتر عباسی گفت:سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۵ مورد دارای بیشترین فوتی و کمتر از ۲۰ سال با یک فوتی کمترین آمار را داشتند. سقوط از بلندی بیشترین علت مرگ در حوادث کار دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، گفت: دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۱۰ مورد فوتی، اصابت جسم سخت با ۷ و برق گرفتگی با ۲ فوتی بوده است.

او افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۹۸ نفر مصدوم (۹۶ مرد و مابقی زن) ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی مازندران حوادث ناشی از کار علوم پزشکی مازندران پزشکی قانونی حوادث کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر فوت دکتر «زهرا ملکی قربانی»، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و وی در تهران فوت کرده است.

به گزارش مهر، انتشار خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند. و فوت ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچیک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل فوت نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات فوت ایشان در تهران مورد تأیید است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟ مشاور اجتماعی سازمان نظام پزشکی : خودکشی پزشکان به مرز هشدار رسیده

دیگر خبرها

  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز