Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور در نشست با استاندار اردبیل گفت: با اقداماتی که در استان اردبیل انجام شده شاهد این هستیم که اردبیل خود را برای عبور از ایام کرونا در حوزه گردشگری آماده کرده و رونق دوباره گردشگری در این استان رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به راه‌اندازی خانه تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری این استان برای اولین بار در کشور به همت اداره‌کل میراث فرهنگی اردبیل افزود:‌ انسجام، تعامل و همبستگی بسیار بالایی در سطح استان بین تشکل‌ها و میراث فرهنگی اردبیل وجود دارد که این امر زمینه برای توسعه صنعت گردشگری در استان را فراهم خواهد آورد.

رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: ‌با توجه به اینکه استاندار اردبیل نماینده استان‌ها در حوزه گردشگری در هیئت دولت است این فرصت مغتنم و بی‌نظیری است تا با توسعه روابط بتوانیم مسائل و مشکلات گردشگری کشور را در هیئت دولت مطرح کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم.

حمزه‌زاده با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های استاندار اردبیل در گذشته از بخش گردشگری و به ویژه از جامعه هتلداران و مراکز اقامتی بیان کرد:‌ این رویکرد و تلاش استاندار سبب شده تا مسائل و مشکلات گردشگری و به ویژه هتلداران مرتفع شده و حل شود.

او با اشاره به بخشودگی مالیاتی 50 درصدی در نظر گرفته‌شده برای هتلداران گفت:‌ با توجه به خسارات ناشی از کرونا انتظار این است که دولت بخشودگی مالیاتی در بخش گردشگری را به صورت صد درصد اعمال و نیز سهم کارفرمایان از بیمه کارکنان را شامل بخشودگی یا تخفیف ویژه کند.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از حضور اعضای جامعه هتلداران برای حضور در استان و نیز اداره‌کل میراث فرهنگی استان که زمینه حضور اعضای جامعه هتلداران در اردبیل را فراهم کردند، افزود:‌ از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل‌های چهار و پنج‌ستاره در استان اردبیل دعوت می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل در بخش گردشگری گفت: این ظرفیت‌های بی‌نظیر و منحصر بفرد در کنار حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران این بخش در استان می‌شود، فرصتی برای سرمایه‌گذاران است تا در استان حضور یافته و اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به جهش مناسب بخش گردشگری استان اردبیل در دو سال اخیر بیان کرد: افزایش زیرساخت‌های گردشگری در سال‌های اخیر سبب شده است تا شاهد رونق صنعت گردشگری و حضور هر چه بیشتر گردشگران در استان باشیم.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اردبیل جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استاندار اردبیل جامعه هتلداران استان اردبیل میراث فرهنگی بخش گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری