Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 8 تیرماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 648 نماد حدود 195 نماد با صف خرید و حدود 16 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند. 

چند خبر مهم 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

- وزارت صنعت صادرات سنگ‌آهن، کنسانتره و گندله را پس از تامین نیاز تامین کنندگان فولاد با اخذ مجوز از معاونت این وزارتخانه و پرداخت عوارض مجاز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- رییس هیات مدیره انجمن صنعت سیمان گفت: فاصله قیمت پیشنهادی شرکت های سیمانی با دولت زیاد بوده و مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد.

- قیمت جدید انواع تایر با افزایش ۳۰ درصدی اعلام شد.

گزارش نیمه اول بازار: (ساعت 9 تا 10:45)

گزارش شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، در نیمه اول بازار در روز جاری، شاخص کل با 24391 واحد صعود معادل 1.66 درصد به یک میلیون و 490 هزار و 668 واحد، شاخص‌ قیمت وزنی - ارزشی با 6465 واحد افزایش معادل 1.66 درصد به 395 هزار و 119 واحد، شاخص کل هم وزن با 1066 واحد کاهش معادل 0.24- درصد به ۴40 هزار و 548 واحد، شاخص قیمت هم وزن با 703 واحد کاهش معادل 0.24- درصد به ۲90 هزار و 640 واحد، شاخص آزاد شناور با 26624 واحد افزایش معادل 1.36 درصد به یک میلیون و 979 هزار و 970 واحد، شاخص بازار اول با 21687 واحد افزایش معادل 1.96 درصد به یک میلیون و 125 هزار 496 واحد و شاخص بازار دوم با 33607 واحد صعود معادل 1.19 درصد به ۲ میلیون و 869 هزار و 452 واحد رسید.

ارزش و حجم معاملات

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای نیمه اول امروز بورس، در یک هزار و 246 نوبت معاملاتی، 10 هزار و 469 میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش 130 هزار و 626 میلیارد تومان در بورس معامله شد.

نمادهای تاثیرگذار

7 نماد تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در نیمه اول بازار در روز جاری عبارت بودند از: فارس، فولاد، فملی، شستا، شپنا، خودرو و وبملت.

تعداد صف های خرید و فروش

در نیمه اول بازار امروز از 648 نماد حاضر، 144 نماد در صف خرید و 106 نماد در صف فروش می باشند. تعداد نمادها با صف های خرید نسبت به پیش گشایش کاهش و تعداد نمادها با صف فروش افزایش زیادی داشتند.

برترین عرضه و تقاضا

7 نماد با برترین تقاضا در بورس در نیمه اول بازار امروز: شبنا، خساپا، خودرو، وبصادر، حکشتی، شبندر و شبریز.

7 نماد با برترین عرضه در بورس در نیمه اول بازار امروز: کاما، حفاری، پکویرح، کفپارس، پکویر، وبشهر و زکوثر.

بیشترین و کمترین قیمت

7 نماد با بیشترین قیمت در بورس در نیمه اول بازار امروز: وپارس، وبهمن، وملی، دانا، شخارک، شیراز و کنور.

7 نماد با کمترین قیمت در بورس در نیمه اول بازار امروز:  کاما، غچین، تکمبا، کاوه، وپست، شیران و والبر. 

نقشه بازار در نیمه اول بازار

در نیمه اول بازار امروز گروه بانک و موسسات اعتباری یک پارچه سبزپوش بودند. 

(برای دیدن تصویر بزرگتر بر روی نقشه کلیک کنید)

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی شاخص کل بورس صف خرید صف فروش پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی معادل 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس