Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: پیش از این مشترکان برای دریافت این خدمات مجبور به مراجعه حضوری بودند، اما اکنون با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضرور و صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکین، این خدمات بصورت تلفنی ارائه می شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای رسالت خود جهت تحقق سیاست های دولت الکترونیک تمامی خدمات خود را بصورت غیر حضوری و در بستر اینترنت و تلفن ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر این خدمات، ثبت حوادث آب و فاضلاب، ثبت شکایت های مردمی، دریافت پیام صوتی مشترکین و پیگیری جزو خدمات تلفنی سامانه 122 برای مشترکان این شرکت است.

جزء قاسمی بیان داشت: در راستای تحقق نظام شفافیت، صورت حساب مشترکان به صورت لحظه‌ای قابل رصد و پیگیری بوده و خدمات شرکت آب و فاضلاب در این راستا، روز به روز توسعه یافته‌تر می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: در آینده نزدیک امکان ثبت اینترنتی حوادث آب و فاضلاب و ارائه اپلیکیشن جامع خدمات آب و فاضلاب نیز به خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب افزوده می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟