Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:29:19 GMT

آتش‌سوزی گسترده در ۳ سوله بزرگ + تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۱۱۷

آتش‌سوزی گسترده در ۳ سوله بزرگ + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک مرکز تولیدی در جاده خاوران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه باب سوله مربوط به تولید و نگهداری نخ در آتش سوخت. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک  مرکز تولیدی در جاده خاوران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:34 شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک  مرکز تولیدی در جاده خاوران، بعد از پاکدشت، نرسیده به شریف‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان تهرانی،‌ آتش‌نشانان از محدوده‌های اطراف از جمله پاکدشت، شریف‌آباد، عباس‌آباد و محلات اطراف در محل حادثه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: محل حادثه سه باب سوله بزرگ و مسقف، هر کدام به وسعت حدود 700 متر با کاربری تولید و نگهداری نخ و مربوط به صنعت نساجی بود که در هر سوله مقدار زیادی نخ و پارچه وجود داشت.

ملکی افزود: در زمان رسیدن آتش‌نشانان هر سه سوله کاملاً شعله‌ور و آتش به حدی بود که سقفهای دو سوله تقریباً تخریب شده و از سقفها به بیرون می‌زد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه، آتش‌نشانان تهرانی در کنار همکاران در بخشهای دیگر، عملیات را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش موفق به مهار آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت از سرایت آتش به سایر بخشهای جلوگیری شد و آتش‌نشانان تهرانی پس از مهار و خاموش کردن، در ساعت 1:11 بامداد، محل حادثه را برای لکه‌گیری، تعیین علت و برآورد خسارت به همکاران خود در آن منطقه تحویل داده و به ایستگاه خود مراجعت کردند.

وی متذکر شد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت.

لحظه وقوع آتش‌سوزی در کارگاه رنگرزی و رسیدن آتش‌نشانان + فیلم و تصاویرآتش‌سوزی در یک مرکز تجاری + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... لحظه وقوع آتش‌سوزی در کارگاه رنگرزی و رسیدن آتش‌نشانان + فیلم و تصاویر ۲ کشته بر اثر انفجار در کارگاه شارژ سیلندرهای گاز مایع + تصاویر آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری + تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی رسیدن آتش نشانان آتش نشانی تهران آتش سوزی در یک محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.
 
به گزارش ایرنا؛ جواد سپاهی اظهار داشت: این حریق که در محل حوضچه بندر صیادی شهدای هفت تیر شهر چابهار رخ داد، با واکنش سریع تیم های عملیاتی یگان حفاظت از منابع اداره کل شیلات استان، شناورهای ناجی ۵ و SAR اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ایستگاه های آتش نشانی شهرداری بندر چابهار و منطقه آزاد و همکاری سایر ارگانهای مرتبط پس از ساعاتی اطفا شد.
 
وی بیان کرد: با تلاش امدادگران از سرایت آتش به سایر شناورها جلوگیری و در کمترین فرصت، لنج ها جداسازی شدند.
 
وی گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری در لنج های صیادی سبب بروز این حادثه جانی و مالی شده است.
 
فرماندار چابهار بیان کرد: براساس بررسی اولیه علت اصلی حادثه بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن بوده است.
 
وی از حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن که توانستند آتش مهار و تمامی حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال دادند، تشکر و قدردانی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است