Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:22:53 GMT

خرید ۴۲۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۱۲۷

خرید ۴۲۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی

خرید گندم رحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه چند روزی است که خرید تضمینی گندم در استان آغاز شده است گفت: بیش از ۴۰ مرکز در استان زنجان آماده خرید گندم از کشاورزان هستند.
رحمنی  افزود: خرید تضمینی گندم با قیمت مصوب ۲ هزار و۵۰۰ تومان از کشاورزان در حال انجام است و تا شهریور ماه امسال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه تا کنون ۴۲۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده گفت: از این میزان گندم خریداری شده  ۲۴۰۰ تن به صورت تضمینی و ۱۸۰۰ تن به صورت توافقی انجام شده است.

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:ارزش ریالی  این میزان گندم  ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان ادامه داد:در خرید تضمینی پس از تحویل محصول به مرکز خرید برای کشاورز رسید صادر می‌شود و همزمان در صف انتظار کشوری قرار می‌گیرد و به نوبت  پول به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود