Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قزوین| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه محاسبه نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر از مطالبات رانندگان خودروهای سنگین ناوگان بار بود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز - جواد حق لطفی افزود: در پاسخ به همین درخواست‌ها بود که از سال گذشته موضوع شاخص نرخ حمل بر اساس تن- کیلومتر برای محاسبه در پرداخت دستمزدهای رانندگان در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار گرفت و به این ترتیب شاخص نرخ حمل تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این شاخص که با توجه به تغییرات قیمت و اقلام هزینه ای ناوگان به صورت دوره ای به روز رسانی می‌شود در شهریور ماه سال گذشته افزایش یافته بود که امسال پس از تشکیل چندین جلسه و ارائه لیست هزینه ها از سوی انجمن های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای جاده‌ای و انجمن رانندگان حمل و نقل کالا در کل کشور، مشخص و ابلاغ شده است.

حق لطفی ادامه‌ داد: در به روزرسانی و متوازن سازی شاخص نرخ حمل مواردی چون بیمه بدنه، بیمه تامین اجتماعی، هزینه سوخت، کارت هوشمند، عوارض و پارکینگ و سایر موارد از جمله عوامل تاثیرگذار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: در این راستا با توجه به بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان تمهیدات لازم جهت به روزرسانی و متوازن سازی نرخ حمل مسیرها طی نشست مشترک با روسای انجمن صنفی کار فرمایان  شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان و انجمن صنفی رانندگان کالای جاده ای انجام و  قزوین از اولین استان هایی بود که متوازن سازی نرخ حمل بر اساس این شاخص را از ابتدای تیرماه اجرایی کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی حمل و نقل حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تین کالای جاده ای حمل و نقل بر اساس نرخ حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند