Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر پس از 4 ماه انتظار امروز شروع می‌شود و تیم‌ها بعد از تعطیلی طولانی مدت به میادین بر می‌گردند. امروز که روز نخست این هفته از رقابت‌هاست 5 دیدار برگزار خواهد شد.

 

تراکتور - نساجی/ ساعت۲۰:۱۵- ورزشگاه یادگار امام تبریز

این بازی با توجه به ساعت شروعش اولین دیدار هفته بیست و دوم و به نوعی افتتاحیه هفته‌های لیگ برتر پس از تعطیلی طولانی مدت محسوب می‌شود که از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل دو تیمی که از مخالفان سر سخت شروع لیگ بودند و در رأس نامه‌نگاری‌های اعتراض آمیز خطاب به فدراسیون و وزارت ورزش قرار داشتند در گام اول در نوع خودش جالب است. تراکتور و نساجی هر دو سرمربیان جوانی را روی نیمکت می‌بینند که اولین سال حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی را تجربه می‌کنند. در آخرین دیدار نساجی و تنها بازی این تیم با حضور فکری، سرخپوشان قائمشهری در تبریز و برابر ماشین‌سازی بازی کردند که با نتیجه پر گل 3-0 به برتری رسیدند و حالا دوباره در تبریز حاضر می‌شوند. بازی رفت دو تیم در قائمشهر با برتری 4-0 تراکتور همراه بود که بهترین پیروزی سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شود.

 

شهر خودرو - ذوب آهن/ ساعت ۲۰:۳۰- ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

ذوبی‌ها پس از عدم بازگشت رادولوویچ به ایران با وی قطع همکاری کرده و به تازگی لوکا بوناچیچ کروات را استخدام کردند و اولین بازی او روی نیمکت این تیم است. شهر خودرو هم در بین مخالفان سرسخت شروع لیگ بود و از سوی دیگر ذوب آهن موضع منفعلی در این خصوص داشت و وارد دعوای موافقان و مخالفان شروع لیگ نشد. تیم مشهدی با پیروزی فولاد مقابل استقلال از کورس سهمیه عقب افتاده و برای بازگشت به آن نیاز به هر 3 امتیاز بازی دارد. تقابل قبلی دو تیم در اصفهان با برتری یک بر صفر شهر خودرو همراه بود.

 

صنعت نفت - پارس جم/ ساعت: ۲۱- ورزشگاه تختی آبادان

دو تیم نفتی لیگ درگیر مشکلات عدیده مالی هستند و این موضوع انتقادات شدیدی علیه وزارت نفت به همراه داشته و حالا عنوان شده این وزارت قصد دارد تیم‌های زیر مجموعه خود را واگذار کند و دیگر قصد تیمداری ندارد. پارسی ها در این میان بیشترین مشکلات مالی را در ماه‌های اخیر داشتند و به گفته افاضلی 9 بازیکن این تیم همراهشان نیست و از سوی دیگر هم صنعت نفت پس از خروج اسکوچیچ و رفتنش به تیم ملی اوضاع جالبی پیش از تعطیلی لیگ نداشت و دو تیمی که مشکلات زیادی دارند به مصاف هم خواهند رفت. تقابل دور رفت دو تیم به تساوی بدون گل منتج شد.

 

شاهین بوشهر - نفت مسجد سلیمان/ ساعت: ۲۱- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

شاهین که بدون سرمربی خود و با هدایت مهرداد کریمیان به مصاف حریف مسجد سلیمانی می‌رود برای خروج از منطقه خطر سقوط به هر 3 امتیاز بازی امروز نیاز دارد و از طرفی نفت مسجد سلیمان تیمی است که خیلی سخت می‌بازد و بعد از سپاهان کمترین تعداد شکست را در جدول به خود اختصاص داده است. بازی رفت دو تیم هم با برتری شاگردان مهدی تار تار با نتیجه یک بر صفر همراه بود.

 

پیکان - پرسپولیس/ ساعت: ۲۱- ورزشگاه شهداء شهر قدس

حساس‌ترین بازی امروز در شهر قدس برگزار می‌شود. تقابل صدر و قعر جدول و نبرد دو تیمی که یکی برای حفظ و افزایش فاصله در بالای جدل می‌جنگد و یکی برای فرار از منطقه سقوط. پیکان و پرسپولیس همیشه نبردهای جذابی داشتند و حالا تیم انتهای جدولی با هدایت ویسی سعی دارد کمی حال و روز خودش را بهتر کند. از طرفی پس از شکست استقلال مقابل فولاد فرصت خوبی برای یحیی و شاگردانش است که اختلاف امتیاز با رقیب سنتی را به عدد 14 برسانند که بیشترین اختلاف در سال‌های اخیر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن صنعت نفت لیگ برتر فوتبال نساجی تراکتور پیکان نفت مسجد سلیمان شاهین بوشهر پارس جم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها