Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:31:30 GMT

طلاق در اردستان روند کاهشی به خود گرفت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۶۲۸

طلاق در اردستان روند کاهشی به خود گرفت

رئیس اداره بهزیستی اردستان ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام ارگان‌ها در کاهش آمار طلاق گفت: با اقدامات صورت گرفته طلاق در اردستان روند کاهشی به خود گرفته است. - اخبار استانها -

محمد علی مطلب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، اظهار داشت: تعداد 150 وظیفه بر عهد سازمان بهزیستی نهاده شده است که در شهرستان اردستان سه مجتمع فعال وجود دارد و بیش از 20 مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به آمار مددجویان بهزیستی شهرستان اردستان افزود: در حوزه امور اجتماعی بهزیستی 304 خانوار زن سرپرست تحت پوشش دارد و 35 خانواده دو قلو و چندقلو که تا چندسال پیش خدماتشان به عهده سازمان بهزیستی بود و 51 دانش‌آموز و 19 دانشجو در حال حاضر تحت حمایت این اداره هستند.

رئیس بهزیستی شهرستان اردستان ضمن اشاره به نگهداری فرزندان بی‌سرپرست در خانه‌های کودک گفت: بهزیستی شهرستان اردستان دارای سه خانه کودک و نوجوان است که فرزندان بی‌سرپرست را نگهداری می‌کنند و هفت مهد کودک فعال نیز با نظارت این اداره در این شهرستان فعالیت دارند.

دیوان عدالت "ممنوعیت پذیرش مستقیم طلاق توافقی" را تأیید کردآمار طلاق خراسان رضوی در فروردین ماه امسال 61 درصد کاهش یافتتهران| هشدار امام جمعه شهرری از آمار افزایش طلاق؛ ثبت یک طلاق به ازای 3 ازدواج در کشور بحرانی استوی ابراز داشت: با پیگیری‌های انجام شده اورژانس اجتماعی در شهرستان اردستان راه‌اندازی شده و توانسته خدمات قابل توجهی را در یکسال گذشته داشته باشد که اداراتی همچون دادگستری، دادستانی و انتظامی در این زمینه همکاری بسیار خوبی را با ما داشته است.

مطلب‌زاده بیان کرد: بهزیستی اردستان درامور توانبخشی یک‌هزار و 136 معلول تحت پوشش دارد  که سه مرکز حوزه توانبخشی و مرکز سالمندان در زواره در این زمینه فعال هستند و باید گفت در موضوع کرونا یکی از مراکزی که خیلی آسیب‌پذیر بود مراکز شبانه‌روزی سالمندان بود اما در شهرستان اردستان مشکلی را نداشتیم.

 رئیس بهزیستی شهرستان اردستان تاکید کرد: بهزیستی اردستان در حوزه پیشگیری از معلولیت، خدمات سنجش شنوایی و بینایی  را در طول سال انجام می‌دهد و این اداره تمام مراکزی همچون کمپ اعتیاد، کنگره 60 و موارد دیگری که در کشور وجود دارد در اردستان راه‌اندازی کرده و به جامعه هدف خود خدمات می‌دهد.

وی ضمن اشاره به پرداخت تسهیلات در یک سال گذشته تصریح کرد: بهزیستی اردستان در موضوع پرداخت تسهیلات در یکسال گذشته فعال بوده و توانسته اعتبارات خوبی را جذب کند به نحوی که در این راستا بیش از سه میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

مطلب زاده ضمن ابراز امیدواری از روند کاهشی طلاق در شهرستان اردستان با اقدامات صورت گرفته افزود: بهزیستی اردستان از زمانی که موضوع طلاق بر عهده او قرار گرفته است توانسته است با ایجاد کمیته‌هایی در روند کاهشی طلاق در شهرستان اردستان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/802/ ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... ۲۵درصد پرونده‌های طلاق سیستان و بلوچستان به سازش ختم شد اصفهان| نگاهی به تأثیر مشاوره قبل از ازدواج در کاهش طلاق مراکز مشاوره پیش از طلاق در شهر­های کرج، هشتگرد، نظرآباد و فردیس راه اندازی می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهزیستی شهرستان اردستان شهرستان اردستان بهزیستی اردستان روند کاهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲