Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از ورود تعزیرات به تخلفات قیمتی در مراکز درمانی مازندران خبر داد و گفت: مردم تخلفات را به شماره 135 تعزیرات و 124 صمت اعلام کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یدالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران مازندران، اظهار کرد: بحث رسیدگی، صدور حکم در سه حوزه کالا، خدمات، بهداشت و درمان و بحث رسیدگی به قاچاق کالا و ارز بر عهده تعزیرات حکومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه اگر در بخش دولتی و غیردولتی که تخلفات متفاوت است،تعزیرات به عنوان متولی امر رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: در بحث کالا و خدمات بیشترین تخلفات، احتکار، کم فروشی و عدم درج قیمت است، در بحث درمان هر گونه تخلفی که در بیمارستان‌ها اتفاق بیافتد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد: در بحث قاچاق کالا و ارز در سال ۹۲ با قانون جدید قاچاق کالا و ارز صلاحیت اولیه داریم و بیش از ۹۰ درصد پرونده در اختیار تعزیرات قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تعزیرات می‌تواند حق شاکیان خصوصی را برگرداند و شکایت در تعزیرات واجد پرداخت هزینه نیست.

ملکی یادآور شد: در سال ۹۸ بیش از ۲۴ هزار فقره پرونده وارد تعزیزات شده که دو هزار ۱۳۶ فقره قاچاق بیش از هزار پرونده در ارتباط با بهداشت بوده است و بیش از ۱۰۰ درصد پرونده این سال رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: میزان محکومیت این پرونده‌ها ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است و در سه ماهه اول سال ۹۹ پرونده‌های کمتر بوده است که پنج هزار ۲۴۴ پرونده وارد شده است.

ملکی خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ نزدیک ۱۰ میلیون دلار به سیستم بانکی عودت دادیم، این رقم مربوط به ارزهای دریافتی صادر کننده‌گان بوده که نتوانستند اقدامات لازم را انجام دادند که پس از پیگیری به سیتسم بانکی برگردانده شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در سال ۹۸ یکی از شرکت‌ها را به اتهام قاچاق به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان جریمه کردیم، گفت: همچنین مدرسه غیردولتی را به اتهام گران فروشی نزدیک به ۷ میلیارد ریال جریمه کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به جریمه یک موسسه‌ای که نسبت به دریافت وجه اضافه از مردم اقدام می‌کرد، خبر داد و گفت: در یکی از شهرستان‌ها یک مجموعه تولید پوشاک به مبلغ ۲ میلیارد ریال جریمه شده است که بیشتر جریمه‌ها وصول شده است.

وی با اعلام اینکه مردم می‌توانند با شماره ۱۳۵ به صورت مستقیم با تعزیرات ارتباط برقرار کنند، گفت: شماره ۱۲۴ سازمان صمت هم آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تخلفات مالی مراکز خدمات درمانی مبارزه با قاچاق تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز