Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:05:32 GMT

اینتر بدون بند بازخرید حکیمی را از رئال می‌خرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۹۵۸

اینتر بدون بند بازخرید حکیمی را از رئال می‌خرد

باشگاه اینتر در مورد تمامی جزئیات عقد قرارداد با اشرف حکیمی با رئال مادرید به توافق رسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندین منبع خبری در ایتالیا از جمله شبکه‌های اسکای اسپورت و اسپورت‌ایتالیا اعلام کرده‌اند که باشگاه‌های اینتر و رئال مادرید در مورد تمامی جزئیات قرارداد 40 میلیون یورویی برای انتقال اشرف حکیمی به ایتالیا به توافق رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اینتر حاضر شده بابت خرید دفاع راست مراکشی که شب گذشته (شنبه) آخرین بازی‌اش را برای تیم فوتبال دورتموند انجام داد، علاوه بر 40 میلیون یورو به عنوان رقم پایه قرارداد، 5 میلیون یوروی دیگر هم پاداش در نظر بگیرد. همچنین برخلاف گزارش‌های اولیه رسانه‌‌های اسپانیایی و فرانسوی، باشگاه اینتر در قراردادش با حکیمی هیچ بندی که به رئال مادرید اجازه بازخرید این مدافع مراکشی را بدهد، نخواهد گنجاند.

قرارداد حکیمی با اینتر 5 ساله خواهد بود و با انصراف بوروسیا دورتموند از رقابت برای خرید وی، پیوستنش به اینتر قطعی به نظر می‌رسد. شب گذشته میشاییل زورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند اعلام کرد که این باشگاه حاضر نیست بابت قطعی کردن قرارداد مدافع قرضی‌اش رقمی مشابه آنچه اینتر به رئالی‌ها پیشنهاد کردهT بپردازد.

اینتر د‌ر آستانه خرید اشرف حکیمی/ میلان با سه بازیکنش تمدید کرد

انتظار می‌رود که حکیمی تا فردا (دوشنبه) یا پس فردا، به شهر میلان سفر کند تا تست پزشکی‌اش را انجام دهد. در همین حال جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی هم مشتری حکیمی بوده و برای خرید او حاضر بودند 60 میلیون یورو بپردازند و به خود بازیکن نیز سالانه 5 میلیون یورو حقوق بدهند (معادل حقوقی که اینتر به او پیشنهاد کرده است) اما این بازیکن ملی‌پوش ترجیح داده به تیمی برود که در آن فرصت بازی در ترکیب اصلی را داشته باشد و گویا آنتونیو کونته، سرمربی اینتر این وعده را به او داده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا تیم فوتبال دورتموند آلمان تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال اینتر بیشتر بخوانید... دورتموند قید خرید حکیمی را زد/ پایان حضور مدافع مراکشی در وستفالن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا تیم فوتبال دورتموند آلمان تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال اینتر فوتبال ایتالیا دورتموند رئال مادرید اینترمیلان رئال مادرید تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید