Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:13:54 GMT

طبری خنده دار دفاع می کند / فلورا نه جنب برج فلورا !

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۹۶۳

طبری خنده دار دفاع می کند / فلورا نه جنب برج فلورا !

به گزارش رکنا،  قاضی در پاسخ به ادعای اکبر طبری مبنی بر مختومه شدن پرونده‌های قضایی مرتطبین با او،  برای این پرونده‌ها دستور تجویز تعقیب صادر شده است.

 ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده صبح امروز ۸ تیرماه به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه طبری برگزار شد / طبری به کیفرخواست ایراد گرفت

رییس دادگاه در ابتدا با بیان این نکته که جلسه دادگاه علنی است، از متهم طبری که در جایگاه حاضر شود.

قاضی خطاب به متهم اکبر طبری، گفت: یکی از اتهامات شما دریافت رشوه از دانیال زاده به مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از طریق یک واحد آپارتمان به مساحت ۶۳۶ متر واقع در پاسداران و به میزان ۹۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ارزان‌تر از قیمت واقعی، معاوضه سه دستگاه آپارتمان مسکونی متعلق به دانیال زاده در برج روما واقع در کامرانیه شمالی با ساختمان خودتان در خیابان کریم‌خان ارزان‌تر از قیمت واقعی به میزان ۹۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال است، آیا اتهامات فوق را قبول دارید؟

ماجرای ساختمان فلورا از زبان اکبر طبری

متهم اکبر طبری پاسخ داد: خیر، قبول ندارم، آن ساختمان نیز در فلورا نیست و جنب ساختمان فلورا است.

متهم اکبر طبری راجع به ایرادات کیفرخواست گفت: درباره ساختمان جنب فلورا باید گفت که، چون واحد واقع در برج روما را فروخته بودم و به دنبال جایگزین آن بودم متوجه شدم که دانیال زاده پروژه‌ای جنب ساختمان فلورا در حال ساخت دارد. دانیال زاده هم از طرح من خوشش آمد و قصدم این بود که این آپارتمان را برای جابجایی محل سکونت انتخاب کنم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری قاضی آپارتمان اخبار حوادث برج پرونده دار دفاع حوادث تهران خنده اخبار تهران اکبر طبری عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران ایران ویروس فضای مجازی کرونا تلگرام پسر دانیال زاده اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با نیما: ختده سرد

 خنده سرد      صبحگاهان که بسته می ماند   ماهی آبنوس در زنجیر   دم طاووس پر افشاند   روی این بام تن بشسته ز قیر   ***********   چهره سازان این سرای درشت،   رنگدانها گرفته اند به کف.   می شتابد ددی شکافته پشت،   بر سر موجهای همچو صدف.   خنده ها می کنند از همه سو،   بر تکاپوی این سحر خیزان.   روشنان سر به سر در آب فرو،   به یکی موی گشته آویزان.   دلربایان آب بر لب آب   جای بگرفته اند.   رهروان باشتاب در تک و تاب   پای بگرفته اند.   لیک باد دمنده می آید،   سرکش و تند،   لب از این خنده بسته می ماند.   هیکلی ایستاده می پاید.   صبح چون کاروان دزد زده،   می نشیند فسرده؛   چشم بر دزد رفته می دوزد   خنده ی سرد را می آموزد.   اسفند 1319   "خنده سرد" خوانش احمد شاملو
کد صوت دانلود صوت اصلی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد