Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:18:10 GMT

حکم بازداشت حاج «الهام علی اف» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۲۳۴

حکم بازداشت حاج «الهام علی اف» تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، حکم بازداشت حاج الهام علی اف جانشین حزب اسلام جمهوری آذربایجان به درخواست دادستانی این کشور  تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ (هفتم آبان ماه سال جاری) تمدید شد.

وی از تاریخ ۱۱ اسفند ۹۸ به اتهامات واهی و رای فرمایشی دادگاه به مدت چهار ماه در بازداشت بسر می برد.

لازم به ذکر است حاج الهام علی اف از روحانیون برجسته شیعی جمهوری آذربایجان می باشد که پیش از این نیز در «اعتراض به ممنوعیت حجاب در مدارس آذربایجان» به مدت ۲ سال به زندان محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4960314

منبع: مهر

کلیدواژه: حاج الهام علی اف حزب اسلام آذربایجان ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران فلسطین عربستان سعودی روسیه سوریه امارات متحده عربی افغانستان فرانسه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ارمستان با جمهوری آذربایجان
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • کفش هایی با الهام از رم باستان (عکس)
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!