Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:29:01 GMT

فرهاد و دلبستگی ویژه به قایدی برای گلزنی(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۲۳۸

سرمربی استقلال حالا تمام امیدش برای گلزنی مقابل سایپا به مهدی قایدی است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی عصر روز دوشنبه به مصاف سایپای تهران می رود که در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است. مرتضی تبریزی با پارگی رباط مواجه شده، شیخ دیاباته برای به دنیا آمدن فرزندش به فرانسه رفته و ارسلان مطهری نیز به دلیل مصدومیت همسترینگ چند هفته دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این وضعیت تنها امید فرهاد مجیدی برای خط حمله و گلزنی مقابل سایپا به مهدی قائدی است. مهاجم تکنیکی و سرعتی آبی ها که فعلا با 9 گل زده بهترین گلزن این تیم هم محسوب می شود، در خط حمله آبی ها تاثیرگذارترین مهره به شمار می رود. از طرفی مجیدی رابطه خوبی نیز با قایدی دارد و در تمرینات سعی می کند به بهترین شکل با او برخورد کرده و نکات تاکتیکی را گوشزد کند.


قایدی حالا در بازی فردا اصلی ترین مهره استقلال در خط حمله به شمار می رود و باید دید مجیدی کدام یک از نفرات جوانش را در کنار او برای بازی با سایپا قرارمی دهد.

 

 

استقلال تهران مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قایدی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق

با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال تهران به این کمیته احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

 

به گزارش تسنیم، به تازگی فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب منتشر و در آن ادعا شده است که او هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی ذوب‌آهن الفاظ نامناسبی را در مورد پرسپولیس به کار برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد