Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:37:10 GMT

بازگشت ۹۳۳نفر از شهروندان هندی به کشورشان از طریق بندر شهید باهنر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۳۶۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 16 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با شیوع کرونا ویروس در جهان و به طبع آن در کشورمان، بسیاری از مرزهای رسمی کشورها بسته شد و تبعه‌های کشورها خواستار بازگشت به کشورهایشان شدند. در این بین ۹۳۳ تبعه هندی هم با مساعدت جمهوری اسلامی با دو ناوشکن نظامی از بندر شهید باهنر به کشورشان بازگشتند.

این اتباع هندی در پی شیوع بیماری کرونا و بسته‌شدن مرزهای هوایی و دریایی، درخواست بازگشت به کشورشان را داشتند که از طریق هماهنگی‌های میان وزارت امور خارجه ایران و هند، استانداری هرمزگان و سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی ارتش، از طریق یک فروند شناور نظامی هند که صبح امروز در بندرعباس پهلو گرفت، به کشورشان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته پیش نیز ۲۳۳ نفر از اتباع هندی از طریق یک شناور نظامی هند راهی کشورشان شده بودند و این دومین مرحله از بازگشت اتباع هندی به کشورشان از طریق بندر شهید باهنر در استان هرمزگان بود. همچنین ۷۰۰ تبعه هم همزمان با هفته دریانوردی از ایران عازم هندوستان شدند.

کد خبر 4960319

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر شهید باهنر حمیدرضا محمد حسینی هندوستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان