Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز عملیات اجرایی پروژه خط انتقال «گوره به جاسک» توسط رئیس جمهوری و تقدیر وی از نقش آفرینی شرکت‌های فولاد اکسین و لوله سازی اهواز در تولید ورق‌های فولادی و لوله‌های پوشش دار مورد نیاز این پروژه عظیم، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سهامدار اصلی، اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت‌های یاد شده که با حمایت‌های جدی در این مدت کوتاه، مسیر پروژه‌های تولیدی را در سال «جهش تولید» هموار نموده‌اند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری همچنین از بذل عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری نسبت به دستاوردهای این دو مجموعه در بومی سازی تولیدات خود در این طرح عظیم ملی تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«خدا را شاکریم مجموعه‌های متخصص و کارآمد «فولاد اکسین» و شرکت «لوله سازی اهواز»، توانستند با همتی بلند و تلاش‌های مستمر و خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان خود، در جنگ تمام عیار اقتصادی مستکبرین علیه ملت مظلوم و آزاده ایران، سرافراز و سربلند بیرون آیند و نقطه عطفی در تاریخ صنعت فولاد و نفت کشور باشند و چون نگین درخشانی در این عرصه بدرخشند.

شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان دولت، اقدامات بزرگ و به یادماندنی را در دو سال گذشته انجام داده‌اند که نتیجه آن خودکفایی و بی‌نیازی کشور از واردات پرهزینه ورق‌های فولادی و شکستن دیوار تحریم‌های ظالمانه پروژه‌های راهبردی صنعت نفت است.

درحالی که دشمن به دنبال زمین گیر کردن پروژه عظیم «خط انتقال نفت گوره به جاسک بود» تولید ورقه‌های مورد نیاز این پروژه، با همدلی و استواری به دست جوانان برومند ایران اسلامی عملیاتی شد و شاهد بودیم عملیات اجرایی این طرح ملی با دستور رئیس محترم جمهوری و گزارش کامل وزیر محترم نفت از عملکرد مطلوب این شرکت‌ها در راستای کاهش تهدیدات اقتصادی و نظامی ایران آغاز شد.

بر خود لازم می‌دانم ضمن تشکر از نگاه و توجه ویژه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، در این خصوص حمایت‌های مستمر وزیر نفت، تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، حمایت‌های استاندار خوزستان، نمایندگان استان، سهامداران ارجمند و هیئت مدیره شرکت‌های فولاداکسین و لوله سازی اهواز که بستر را برای رشد و شکوفایی این طرح فراهم کردند، صمیمانه قدردانی کنم.

امید است در پناه خداوند متعال این حمایت‌ها به راه اندازی طرح‌های عظیم توسعه این بنگاه‌ها در سال ۹۹ منجر شود تا بتوانند به نقش تاریخی خود در خودکفایی صنعتی ایران اسلامی جامه عمل پوشانده و کشور را از واردات در این زمینه بی‌نیاز و خود کفا کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4960090

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لوله فولاد کسب و کار بیمه همراه اول بورس سهام عدالت گمرک برنج بانک صادرات خدمات درمانی پهنای باند اینترنت بهداشت دهان و دندان نوشت افزار موسسه خیریه فرصت های سرمایه گذاری لوله سازی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه های فعال محور اهواز حمیدیه سوسنگرد چذابه را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی با بیان اینکه این محور به دلیل ترانزیت کالا به مرز کشور عراق و همچنین جابه جایی زائرین اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: این محور شامل پروژه های فعالی از جمله پل حمیدیه، پل کمربندی سوسنگرد، جاده های طرفین پل سوسنگرد، پل سابله، جاده های طرفین پل سابله، کمربندی بستان و جاده منتهی به پایانه مرزی چذابه است.

وی افزود: پل حمیدیه با طول ۳۰ متر و اعتبار ۳۰ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله اجرای شمع بوده و همزمان ساخت شاه تیرهای پل در دست اقدام است.

بهرامی ادامه داد: پل کمربندی سوسنگرد با طول ۹۰ متر و اعتبار ۴۰ میلیارد تومان نیز هم اکنون آماده نصب عرشه است که امیدواریم تا قبل از ایام اربعین به بهره برداری برسد. همچنین جاده های دو طرف پل کمربندی نیز به طول ۵۰۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله زیرسازی هستند.

وی همچنین از تکمیل شدن پل سابله به طول ۴۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: جاده های دو طرف این پل به طول یک هزار و ۴۰۰ متر و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله اجرای اساس قرار دارد و در صورت تزریق اعتبار نیز قیرپاشی و آسفالت خواهد شد.

بهرامی اضافه کرد: جاده کمربندی بستان از دیگر پروژه های این محور به طول ۲ کیلومتر به صورت ۴ خطه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تکمیل و هم اکنون زیر بار ترافیک رفته است اما جهت جلوگیری از خرابی تک لایه آسفالت نیاز به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی جهت اجرای لایه نهایی آسفالت هستیم.

وی همچنین پروژه جاده منتهی به پایانه مرزی چذابه به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان را یکی از پروژه های حیاتی این محور برشمرد که هم اکنون در مرحله اجرای لایه نهایی آسفالت است.

بهرامی خاطرنشان کرد: محور اهواز حمیدیه سوسنگرد بستان چذابه که به محور طریق الحسین معروف شده است یکی از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی است که به پایانه چذابه ختم می شود و جهت تکمیل قراردادهای موجود در این طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در کوتاه مدت و ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بلندمدت اعتبار مورد نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ابراز امیدواری کرد با تزریق به موقع اعتبارات تمامی این پروژه ها تا اربعین سال جاری زیر بار ترافیک خواهند رفت و شاهد تردد زوار اربعین در این مسیر باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد