Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ شیلد قهرمانی بوندسلیگا را به دست آورد.

طرفداری - بایرن مونیخ در آخرین بازی فصل با 4 گل وولفسبورگ را در هم کوبید. بدین ترتیب فصل 2019-2020 بوندسلیگا با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، توماس مولر بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر وولفسبورگ گفت:

این قهرمانی متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما هیچ وقت نمی خواهید به چنین چیزی عادت کنید. باید از همه کسانی که تلاش کردند در پایان این فصل به موفقیت برسیم تشکر کنم. و البته بیشتر از همه باید از طرفداران بایرن تشکر کنیم که این روزها خارج از ورزشگاه هستند ولی هنوز هم عاشق فوتبال هستند. امیدوارم خیلی زود دوباره در کنار هم باشیم. بازی در دوران کرونا کاملا متفاوت بود. البته بازی ها باز هم فشرده بودند ولی بدون حضور تماشاگران، احساس حذف شده بود.

مولر در ادامه افزود:

بازگشت خیلی خوبی داشتیم. در نیم فصل دوم خارق العاده کار کردیم. باید بگویم کاملا لیاقت قهرمانی را داشتیم. پاییز خیلی سخت گذشت. هم برای بایرن مونیخ هم برای خود من. به همین خاطر در کنار اولین قهرمانی که کسب کردم، این سخت ترین و احساسی ترین عنوان قهرمانی بود که کسب کردم. چون اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد. این احساس در همه بازیکنان تیم مشخص بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!