Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس برای ارائه پرونده شکایت از مهاجم ایرلندی خود منتظر تایید لایحه توسط مهدی رسول پناه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه پرسپولیس برای ارائه پرونده شکایت از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرحاشیه خود منتظر تایید لایحه توسط مهدی رسول پناه است.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب آنتونی استوکس برای نیم فصل با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی گرانقیمت که سرخ پوشان را موظف کرد مبلغ ۱۵۰ هزار دلار در همان زمان امضای قرارداد به مهاجم ایرلندی خود بدهند. استوکس نیز پس از تنها ۶۵ دقیقه بازی کردن با پیراهن پرسپولیس، به بی انضباطی های همیشگی خود پرداخت.

او پس از بازی پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مرخصی دو روزه ای از یحیی گل محمدی گرفت تا در دبی امارات مانده و استراحت کند. با این حال استوکس حاضر به بازگشت نشد تا پس از گذشت ۵ ماه همچنان از حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز بزند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد