Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که بیشتر دست‌اندرکاران نسبت به واگذاری اختیارات وزارت ارشاد در حوزه نمایش خانگی به صداوسیما هشدار می‌دهند، امروز غلامرضا موسوی یکی از شرکای موسسه فیلمیران در پستی اینستاگرامی به صراحت اعلام کرد که زمینه‌سازی برای انتقال اختیارات وزارت ارشاد در صدور پروانه ساخت و نمایش شبکه نمایش خانگی به صداوسیما و در دست گرفتن تمام امور تولید و پخش محصولات ویدیویی توسط تشکل انجمن تهیه‌کنندگان مستقل که او ‌نیز عضو آن است انجام شده!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛موسوی در اینستاگرام ضمن تقبیح جریان فعلی تولید محصولات شبکه نمایش خانگی نوشته: «پیگیریهای انجمن تهیه‌کنندگان مستقل نتیجه داد و ساخت سریال در اختیار تلویزیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمای ایران بیشترین آسیب را از سریال‌سازان شبکه نمایش خانگی و بعدها vod ها دید: گرانی تولید و دستمزدها، کمبود هنرپیشگان انهم کسانی که سینمای ایرا ن به شهرت رساندند، و معمولا” پول بادآورده و در برخی موارد پول کثیف و….

پول در شبکه نمایش خانگی حرف اول را می زد و بعدها در VOD ها. و صد البته اسکناس قوانین را دور می‌زد.

انجمن وقتی نتوانست با حرف حساب مشکل را حل کند ، به قانون‌های اجرا نشده متوسل شد و شد انچه باید می‌شد.

دراین سیستم تعداد معدودی دستمزد بگیر ، پولی پیدا نخواهند کرد و تلاش می کنند مثل مورچه فریاد برآرند دنیا را آب برد.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکناس شبکه نمایش خانگی وزارت ارشاد اسلامی غلامرضا موسوی شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان