Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری اردبیل گفت:‌ از اولویت‌های مهم و اساسی در راستای رونق گردشگری در استان، توسعه و بهبود زیرساخت‌های گردشگری بوده که به این منظور اعتبارات لازم اختصاص می‌یابد.

او یکی از پروژه‌های اولویت‌دار در حوزه زیرساخت‌های گردشگری را تکمیل کمربند طلایی سبلان برشمرد و بیان کرد:‌ با احداث این کمربند طلایی پیمودن مسیر سه ساعته از مشگین‌شهر تا سردابه و سرعین به 45 دقیقه کاهش خواهد یافت و فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در این مسیر ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل افزود:‌ در سفر زمستان گذشته رئیس جمهوری اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل اختصاص یافته بود که توزیع آن برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان آغاز شده است.

بهنام‌جو گفت: علاوه بر پروژه‌های کمربند طلایی سبلان، طرح‌های پیست آلوارس، پیست اوجور، ازناو و اندبیل خلخال، پیرازمیان، ماسوله ماجولان و ژئو پارک کوثر از جمله مکان‌ها و پروژه‌های گردشگری استان  اردبیل بوده که نیازمند ایجاد زیرساخت است و اعتبار لازم برای آن‌ها اختصاص می‌یابد.

او با قدردانی از تلاش و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه و به ویژه اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در این حوزه افزود: با استفاده از اعتبارات مصوب ویژه زیرساخت‌ها و جاده‌های دسترسی به مناطق گردشگری، روند اجرا و تامین این زیرساخت‌ها تسریع می‌شود.

استاندار اردبیل گفت:  زیرساخت‌های لازم برای مناطق مختلف گردشگری در استان از شمال تا جنوب شناسایی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای زیرساخت‌ها انجام می‌شود تا با توسعه زیرساخت‌ها شاهد رونق بخش گردشگری اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق گردشگری اردبیل پیست آلوارس میراث فرهنگی اردبیل زیرساخت های گردشگری کمربند طلایی زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری