Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری ارومیه، علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه در خصوص اقدامات مدیریتی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ارومیه با اشاره به فعالیت ۲۲ اکیپ نظارتی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در ارومیه اضافه کرد: روند نظارت بر این مراکز همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۰ باغ که با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا، میزبان تجمع بودند، پلمب شدند افزود: علاوه بر آن، در روزهای شیوع بیماری کرونا، ۴۰۰ قلیان سرا در شهر ارومیه پلمب شده است.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه طبق تصمیم جدید در ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، تالارهای پذیرایی نیز اجازه فعالیت ندارند اظهار کرد: برگزاری هرگونه جشن عروسی ممنوع است و با افرادی که در باغ‌ها اقدام به برگزاری عروسی، دورهمی و در مجموع سبب ایجاد تجمع شوند، برخورد می‌شود.

ملامحمدی زاده از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از برگزاری عروسی در باغ‌ها با شماره ۳۱۳۳ تماس بگیرند.

کد خبر 4960372

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا محمدی زاده فرمانداری ارومیه ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است