Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حمیدرضا اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم راننده یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های میدانی پلیس مشخص شد 4 مرد جوان در پی اختلافات مالی و فامیلی با راننده پراید پس از شلیک تیر به ناحیه پا او را مصدوم و پس از خارج کردن او از خودرو به طرزی وحشیانه با چوب و شمشیر مورد ضرب و شتم قرار دادند که انتشار تصاویر این ماجرا در شبکه های اجتماعی موجب تکدر خاطر شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اکبری بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان زاهدان تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی خود مخفیگاه این 4 فرد شرور را که اتباع خارجی هستند را در یکی از مناطق شهر زاهدان شناسایی و آنان در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان عنوان کرد: در این رابطه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات مربوطه، یک قبضه شمشیر و یک عدد چماق که جهت ضرب و شتم راننده پراید از آن استفاده کرده بودند نیز مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری حوادث فضای مجازی ضرب و شتم پلیس اخبار حوادث عکس مرد فیلم شمشیر معجزه آسا عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران ایران ویروس فضای مجازی کرونا پسر وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • عکس | بلعیده شدن پراید در خیابان پس از فرونشست زمین
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت