Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: امروز هر فردی حتی کودکان هم می‌توانند به ویروس کرونا مبتلا شوند و در واقع زنگ خطر برای کودکان هم به صدا درآمده است.

مسعود مردانی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ در مورد اینکه چرا تعداد مبتلایان به کرونا در میان کودکان در حال افزایش است اظهارکرد: ویروس کرونا نسبت به ابتدا شیوع خود، علائم متفاوتی از خود نشان داده است که اخیرا با آغاز تابستان بروز علاثم گوارشی ناشی از کرونا،  به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حداقل 30 درصد از بیماران کرونایی نشانه‌ای از بیماری گوارشی دارند که مهمترین این نشانه‌ها بی‌اشتهایی و همراه با تهوع و استفراغ است.

متخصص بیماری‌های عفونی بیان کرد: این موضوع عمدتا کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند و خیلی از اعضای خانواده کودک حتی نمی‌دانند که این علائم نشانه کرونا است و این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز شود.

وی بیان کرد: در فصل تابستان عفونت‌های گوارشی بیشتر می‌شود و همانطور که می‌دانید در اوایل اپیدمی گفته می‌شد کودکان نمی‌گیرند اما امروز هر فردی ممکن است مبتلا شود و در واقع زنگ خطر برای کودکان در خطر ابتلا به صدا درآمده است.

مردانی توصیه کرد:‌ از والدین می‌خواهیم کودکان خود را به مراسم‌ها و یا مسافرت نبرند زیرا این گروه سنی می‌توانند آسیب بیشتری ببینند.

انتهای پیام/4148/

منبع: آنا

کلیدواژه: مردانی کرونا بیماری بیماری عفونی علائم کویید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امکان استفاده از این وسیله از سوی خود بیمار و هزینه کمتر نسبت به غربالگری آزمایشگاه‌ها از ویژگی‌های این نشانگر تشخیص زود هنگام سرطان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد