Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان به اتفاق هیئت همراه در بازدیدهای دوره ای هفته قوه قضاییه از زندانهای گیلان ضمن حضور و بازدید از تمامی واحدهای زندان مرکزی با زندانیان دیدار چهره به چهره برگزار و از روند برنامه های قضایی آنان مطلع و دستورات قانونی لازم را برای مددکاران در تسهیل پرونده قضایی آنان صادر کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان به اتفاق هیئت همراه در بازدیدهای دوره ای هفته قوه قضاییه از زندانهای گیلان ضمن حضور و بازدید از تمامی واحدهای زندان مرکزی با زندانیان دیدار چهره به چهره برگزار و از روند برنامه های قضایی آنان مطلع و دستورات قانونی لازم را برای مددکاران در تسهیل پرونده قضایی آنان  صادر کرد

محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان در این بازدید ، تحمل کیفر مددجویان را در زندان با برنامه های سازنده  اصلاحی ، تربیتی و اشتغال روندی امیدوار کننده دانست و بیان داشت: مددجویان بعد از آزادی با حرفه هایی که  در زمان تحمل کیفر می آموزند می توانند تصمیمات درستی را برا ی رسیدن به اهدافی که بتواند هم خود و هم جامعه کمک کنند بگیرند ،

محمدی اصل اشتغال مددجویان را راهگشای مشکلات آنان و خانواده هایشان عنوان و گفت : با وجود آموزش های علمی و کاربردی   در زندانها از جمله : قالی بافی ، نقشه کشی ساختمان ، کشاورزی ، برق صنعتی ، معماری ، صنعت خودرو ، صنایع دستی ، پرورش زنبور عسل ، ماهی های گرمابی و سردابی و … علاوه براینکه در زندان تحمل کیفر را برای آنان آسان  می سازد بلکه خود بستری را برای آنان فراهم می آورد  تا با کسب مدرک از عناوین حرفه های فوق بعد از آزادی از طریق مراقبت بعد از خروج زندانها به بانکها معرفی و برای ایجاد شغل مورد نظر تسهیلات دریافت کنند

مدیر کل زندانهای گیلان آمار برگشت پذیری افرادی که در زندان مهارت کسب کردند  به چرخه جرم را بسیار اندک دانست و افزود : با رایزنی ها و برگزاری نشست های فنی و تخصصی در ایجاد برنامه های اشتغال کاربردی برای مددجویان تمام تلاش خود را داریم تا بتوانیم از بهترین منابع در راستای تحقق اهداف سازمان که همانا آموزش ، اصلاح و تربیت مددجویان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است استفاده نماییم

وی با اشاره به سخنان محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشوردر خصوص اینکه بیان داشتند اصلاح و حرفه‌آموزی دو رویکرد تحولی سازمان زندان‌ها است گفت : در نشستهای متعدد و هم فکری های انجام شده ، پتانسیل های استانی شناسایی و برای هر نقطه از شهرستان که زندانی در آنجا تحمل حبس می نمایند دوره های توسعه آموزش کاربردی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با بیان اینکه در حال تدوین و شناسایی ظرفیتهایی هستیم که بدانیم کدامیک از آموزشهای کاربردی در زندانها بیشتربن جذب کار در جامعه را دارد به سخنان خود پایان داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه محمدی اصل مدیر کل زندانهای زندانهای گیلان قضایی آنان تحمل کیفر محمدی اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی