Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجان شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شاخص آلایندگی در فهرج هم اکنون عدد ۵۰۰ را نشان می‌دهد و گرد و غبار در این شهرستان که از صبح امروز آغاز شده و بعد از مدت کوتاهی به سه برابر حد مجاز رسید.

شاکری افزود: هم اکنون شاخص آلایندگی در کرمان ۱۵۳ است و هنوز به فراتر از حد مجاز نرسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان عنوان کرد: اگر هوا طی ۲۴ ساعت آینده پایدار باشد و غلظت آلایندگی افزایش پیدا کند دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران در مورد تعطیلی ادارات تصمیم گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری تصریح کرد: مردم فهرج امروز را در منازل خود بمانند و برای کار‌های غیرضروری بیرون نروند.

وی ادامه داد: مسئولان موضوع مهار گرد و غبار در استان کرمان را با توجه به محرومیت بسیاری از مناطق این استان و البته شرایط حاکم به طور ویژه پیگیری کنند.

شاکری در پایان افزود: از بین رفتن پوشش گیاهی به دلیل خشکسالی‌های پیاپی و وقوع طوفان شن در این شهرستان در بسیاری از ایام سال موجب بروز گرد و غبار و مختل شدن زندگی اهالی این منطقه می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کرمان پوشش حفاظت محیط زیست شاخص گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ