Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در جریان سفر مدیرعامل بنیاد برکت به استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ پروژه آب‌رسانی با پوشش ۶۰ روستا در این استان به بهره‌برداری رسید.

"امیرحسین مدنی" در دیدار با آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به طرح‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت در استان گفت: ۱۵۶ طرح عمرانی شامل ۴۴ مدرسه، ۵۰ مرکز فرهنگی مذهبی، ۲۶ طرح آب‌رسانی، ۱۸ پل راه، ۱۱ مرکز بهداشتی درمانی و ۷ پروژه دیگر را در دست اقدام داریم که از این تعداد، ۱۰۳ پروژه افتتاح و تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد را ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر طرح‌های یاد شده، در حال احداث ۶۵۰ واحد مسکن برای محرومین در استان نیز هستیم.
مدیرعامل بنیاد برکت به استان کهگیلویه و بویراحمد درباره طرح‌های آب‌رسانی این بنیاد در سراسر کشور نیز تصریح کرد: احداث ۱۹۶ طرح با ۶۷۱ زیرپروژه و ۱۰۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده را در دستور کار داریم که از این تعداد، ۱۰۳ طرح با ۵۰۴ زیرپروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
مدنی با اشاره به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: اجرای ۱۰۳۶ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور با حجم سرمایه‌گذاری ۹۴۰ میلیارد ریال باعث ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت کسب و کار در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان شده است. بنیاد همچنین با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و اشتغال‌زایی از طریق حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، با ۶ واحد صنعتی و تولیدی در استان مشارکت داشته و ۶۰۰ میلیارد ریال در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.
وی با اشاره به خدمات گسترده‌ این بنیاد در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: در زمینه مدرسه‌سازی در حال ساخت ۱۰۰۰ مدرسه دوم هستیم. امسال نیز بیش از ۲۲۰ مدرسه را تکمیل کرد و تحویل می‌دهیم که در مجموع، تا پایان امسال تعداد مدارس افتتاح شده برکت به یک‌هزار و ۵۵۰ مدرسه می‌رسد و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.
مدیرعامل بنیاد برکت به استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در استان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساخت ۴۴ مدرسه را هدف‌گذاری کرده ایم که تا به امروز ۲۷ مدرسه افتتاح شده است.
مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت همچنین در مجموع ۲۴۰ مرکز درمانی و جامع سلامت را در سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد که ۱۱ مرکز در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
وی بیان کرد: به دنبال ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول هستیم که ۶۶ مسکن از این تعداد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود.
به گزارش ایسنا، دو پروژه آب‌رسانی واقع در شهر چیتاب شامل حفر یک حلقه چاه، تجهیز یک حلقه چاه و سه کیلومتر خط انتقال و روستای دره‌بید علیا توسط مدیرعامل بنیاد برکت افتتاح شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرساني بنیاد برکت كهگيلويه و بويراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل بنیاد برکت میلیارد ریال آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ورود ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر خبر داد.

آرش مصلح روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: پیش بینی میزان بارش‌ها طی سامانه بارشی پیش رو ۸۰ تا ۱۲۰ میلی متر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه  سه سد در حال بهره‌برداری در استان داریم، اظهار کرد: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خروجی سد کوثر را از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۶۰ مترمکعب بر ثانیه افزایش داده ایم.

مصلح تصریح کرد: سد کوثر ۱۰ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی دارد که پیش‌بینی می‌شود که طی بارش های اخیر ۱۰ میلیون مترمکعب آب وارد این سد شود.

وی ادامه داد: سد چم شیر گچساران ۷۰۵ میلیون مترمکعب هم اکنون ذخیره دارد که ۱۶۰۰ میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارد و ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب در سد شاه قاسم ذخیره شده که هم اکنون یک میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دولت سیزدهم در راستای ساماندهی ۱۸ طرح اجرا کرده‌ایم که پس از اجرای این طرح‌ها تاکنون هیچ خسارتی ناشی از رودخانه‌ها نداشته‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم