Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضی پیش از ظهر یکشنبه در این نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر پرداختن به مقوله‌های بهداشت و درمان در حوزه آموزش نیز فعال است

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی از سوی دانشگاه‌ها برای فصل تحصیلی جدید، افزود: در سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌ها یا غیر حضوری و یا باید کاملاً مجازی برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه اقدامات علوم پزشکی گیلان موجب شده که مردم خدمت علم و درمان را با هم لمس کنند، افزود: هدف دانشگاه، منفعت مردم از خدمات آنها است که چند ماه اخیر اقدامات علوم پزشکی گیلان این مهم را تحقق بخشیده است.

دکتر رضی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و مقبولیت آن از سوی مردم و رهبران تشکل‌های دینی و مذهبی، گفت: کرونا، با ایجاد مرزبندی تاریخی، همه عرصه‌ها را درگیر کرده به نوعی که همه به دنبال کشف واکسن و یا دارو برای آن هستند.

وی با بیان اینکه اساس برنامه ریزی و دایر کردن کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید با در نظر گرفتن شرایط فعلی مجازی خواهد بود، افزود: برای کلاس‌های عملی نیز برنامه‌ها باید به گونه‌ای تدوین شود که دانشجویان به صورت نوبتی و مرحله‌ای در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 4960419

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد رضی دانشگاه گیلان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند تحصیلی جدید دانشگاه ها علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود