Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:43:22 GMT

خداحافظی رسمی دورتموند با گوتزه

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۸۵۱

خداحافظی رسمی دورتموند با گوتزه

خداحافظی باشگاه دورتموند با ستاره آلمانی‌اش ماریو گوتزه پیش از بازی دیروز مقابل هوفنهایم انجام شد.

به گزارش مشرق، از بخت بد ماریو گوتزه، ستاره آلمانی بوروسیا دورتموند، مراسم خداحافظی او با این باشگاه قبل از بازی‌ای انجام شد که دورتموندی‌ها در آن شکستی سخت و تحقیر‌آمیز را تحمل کردند.

بیشتر بخوانید:

شرط عجیب گوتزه برای ماندن در دورتموند

پیش از بازی دیروز دورتموند مقابل هوفنهایم در آخرین هفته بوندس‌لیگا، باشگاه دورتموند به صورت رسمی و در زمین چمن استادیوم سیگنال ایدونا پارک با ستاره‌اش ماریو گوتزه خداحافظی و از او تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گوتزه نتوانست در بازی مقابل هوفنهایم به میدان برود چرا که دو تست کرونای او که بر اساس پروتکل فدراسیون فوتبال آلمان قبل از هر بازی از بازیکنان دو تیم گرفته می‌شود منفی نبود. البته گوتزه اعلام کرد دلیل مثبت شدن تست‌های او رفت و آمدش به بیمارستان به دلیل تولد فرزند پسرش بوده.

گوتزه رویهم‌رفته برای دورتموند 217 بازی انجام داده و 45 گل برای این تیم به ثمر رسانده. او با زردپوشان دو بار فاتح بوندس‌لیگا شده و دو بار هم جام حذفی آلمان را فتح کرده.

لوسین فاور سرمربی دورتموند درباره گوتزه گفت:" ماریو گوتزه این اواخر کم  برای ما بازی کرده و این به خاطر سیستم جدید مربوط به کرونا بوده. ولی ماریو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و خواهد بود. او یکی از باهوش‌ترین بازیکنانی است که من تا بحال دیده‌ام".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال ماریو گوتزه خداحافظی بروسیا دورتموند ماریو گوتزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!