Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌‌وکنار استان ایلام گرد‌آوری‌ شده است و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه‌وکنار ایلام|بیان واژه حقوق بشرتوسط آمریکا؛  تنها لفظی به منظور فشار بر ملت‌های دیگر استاز گوشه‌وکنار ایلام|20هکتار از اراضی شهرستان بدره طعمه حریق شداز گوشه‌وکنار ایلام| راه‌اندازی پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، «اهدای خون، اهدای زندگی» در ایلام

مبارزه جدی پلیس با سوداگران مرگ و سارقان اموال مردم در اولویت است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار "نورعلی یاری" در حاشیه بازدید از شهرستان هلیلان اظهار داشت:قاچاق کالا سبب ترویج اشتغال ناسالم و از بین رفتن فرصت های شغلی سالم می‌شود و پلیس وظیفه دارد برای رونق بخشی به تولید داخلی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کند.

وی توجه به بحث معیشت مناطق محروم در سطح کلان را یکی از راهکارهای کاهش قاچاق کالا دانست و بیان کرد: هرچه از ظرفیت‌های استان در راستای اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنیم میزان قاچاق کالا کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: همکاری و تعامل مردم با پلیس می تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد وما وظیفه داریم این بستر مهم را بیش از پیش تقویت کنیم.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم به صورت ویژه بایستی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس، اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم ناامنی را در جامعه فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انتظامی استان ایلام در راستای زیباسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های دورافتاده اشاره کرد و گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها محل مراجعه مردم هستند و بایستی توسعه، بهسازی و تجهیز این مراکز با استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز با جدیت دنبال شود .

صعود گروه کوهنوردی کانون ذوالفقار به ارتفاعات گچان ایلام

عزت‌الله اسماعیل بیگی مدیر کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: گروه کوهنوری کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام با حضور جوانان و نوجوانان عضو کانون، روز گذشته به ارتفاعات کوه‌های گچان این شهر به مناسبت ایام دهه کرامت صعود کردند.

 وی افزود: در این برنامه ورزشی و کوهنوری که حدود 20 نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری حضور داشتند، ضمن انجام ورزش مفرح کوهنوردی، مناطق مختلف این ارتفاعات از زباله‌ها و انواع پلاستیک‌های مضر برای طبیعت در راستای حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از هر گونه خسارت به منابع طبیعی و محیط زیست پاکسازی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در دره‌شهر

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی دره‌شهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق در بازجویی‌های اولیه به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پلمب 6 واحد صنفی مشاور املاک در ایلام

سرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام، گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تخلفات تعدادی از مشاوران املاک شهر ایلام، طرح مشترک نظارت بر این واحدهای صنفی با حضور جانشین دادستان، اداره نظارت بر اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صمت استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح نظارتی از چندین واحد صنفی مشاور املاک در شهر ایلام به صورت محسوس و نامحسوس بازدید و شش واحد صنفی غیر مجاز به علت، عدم ثبت معاملات ملکی در سامانه‌های مربوطه پلمب شدند.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P/S6,52/CT7 بیشتر بخوانید... از گوشه‌وکنار ایلام|بیان واژه حقوق بشرتوسط آمریکا؛  تنها لفظی به منظور فشار بر ملت‌های دیگر است از گوشه‌وکنار ایلام|۲۰هکتار از اراضی شهرستان بدره طعمه حریق شد از گوشه‌وکنار ایلام| راه‌اندازی پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، «اهدای خون، اهدای زندگی» در ایلام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام قاچاق کالا شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد