Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شمس الدین گفت: سومین جشنواره سراسری سرود نمازدانش آموزی با عنوان «ترنم الهی» به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام « محمرضا شمس الدین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود نمازدانش آموزی با عنوان «ترنم الهی»گفت: این جشنواره در رده های سنی ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ سال با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با بهره گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه (شبکه های اجتماعی و رسانه های برخط)،افزایش آگاهی نسل نو نسبت به آثار، آداب و احکام نماز،تشویق و ترغیب مربیان و فعالین عرضه هنر به تولید آثار نمازی،معرفی و ترویج سرود های فاخر نمازی در جامعه وانتقال مفاهیم اسلامی ، انقلابی و ملی به نسل نو با استفاده از ابزار هنر و سرودبرگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان،« نماز( جایگاه، ضرورت، آثار) و افعال (اذان، قنوت رکوع و سجود)»،«پیوند نماز با مسجد، انقلاب، شهادت»، «پیوند نماز با خانواده ، تعلیم و تربیت»،«پیوند نماز با احیای ارزش های اخلاقی ، دینی و ملی»و«عبادت ، نیایش و ستایش» را محورهای سومین جشنواره سراسری سرود نماز اعلام کردوافزود: این جشنواره در چند مرحله با ارسال آثار به صورت مجازی از طریق درگاه‌های سایت و شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود.

 

وی مهلت ارسال آثار را از ۱۰تیرماه تا ۹شهریورماه سال جاری ذکر کردوافزود:  گروه های سرود می بایست تا پایان مرداد ماه نام گروه خود به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۹۹۸۶۳  ارسال و پس از دریافت لینک ثبت نام و آیین نامه فنی اقدام به تکمیل فرم شرکت در جشنواره  کنند.

 

حجت الاسلام شمس الدین با تأکید براینکه  آثار ارسالی صرفاً باید در موضوعات جشنواره باشد ادامه داد: آثار ارسالی به دو صورت با موسیقی و بدون موسیقی قابل پذیرش است.

 

مشاوراستاندار سمنان با بیان اینکه این جشنواره مختص پسران  برگزار می شود اضافه کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی است.

 

به گفته وی اجرای گروه های راه یافته به مرحله نهایی بصورت حضوری در صورت از بین رفتن ویروس کرونا از کشور و یا اجرا بصورت زنده بصورت ویدئو کنفرانس در حضور هیات داوران انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را طریق پست الکترونیک جشنواره به نشانی taranome.elahi@chmail.ir، از طریق ارتباط با مدیر کانال های جشنواره در پیام رسان های تلگرام ، ایتا و سروش با شماره فضای مجازی ۰۹۳۰۵۷۹۱۵۷۱ یا آیدی @taranome_elahi ،پورتال بچه های مسجد به نشانیwww.bachehayemasjed.ir ودبیرخانه جشنواره به آدرس پستی سمنان ، بلوار ولیعصر ، خیابان بعثت، کوچه شهید صفائیان، ستاد اقامه نماز استان سمنان کد پستی  ۳۵۱۹۶۸۳۱۱۴ ارسال کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه دانش آموزان پسر حجت الاسلام استان سمنان شمس الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد