Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون علاوه بر ارایه خدمات معمول به بیماران در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان، خدمات گسترده ای را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است که از جمله آن می توان به غربالگری PCR، IgG و IgM همکاران در تمامی استان ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، طرح تماس برخط پزشکان و پرستاران بیمارستان با کارکنان بانک در سراسر کشور به منظور رفاه حال همکاران برای دسترسی به مشاوره های پزشکی لازم و جلوگیری از مراجعات غیرضروری به مراکز و درمانگاه ها اجرایی شده است.
بر این اساس تاکنون غربالگری کرونایی همکاران در تمامی استان ها انجام شده و طرح غربالگری وارد فاز دوم شده است.
در مرحله دوم این طرح که با همراهی حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری با تیم پزشکی انجام می شود، غربالگری قلب و عروق همکاران صورت می گیرد. این طرح تاکنون در قم، گیلان، قزوین، شیراز، سیستان و بلوچستان و خرم آباد اجرایی شده و در سایر استان ها نیز عملیاتی خواهد شد.
همزمان با اجرای طرح غربالگری قلب و عروق ، به خانواده همکاران فوت شده به علت بیماری کرونا در استان ها نیز سرکشی شده و از آنها دلجویی می شود.
همچنین از تعدادی از همکاران جانباز و بیمار صعب العلاج نیز در هر استان به نمایندگی از دکتر حسین زاده مدیریت عامل بانک عیادت می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خانواده سلامت قم استان ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال که در مجتمع خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان تحت نظارت این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به‌منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری‌های چشمی دوران کودکی اجرا می‌شود.

وی پیشگیری از اختلالات و معلولیت بینایی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان ۳ تا ۶ ساله، پس از معاینه اگر مشکوک تشخیص داده شوند، به‌صورت رایگان به اپتومتریست ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در ادامه اگر نیاز به عینک و یا جراحی داشته باشند، توسط سازمان بهزیستی ۷۰ درصد از هزینه درمان آنها پرداخت خواهد شد.

شهبازی خاطر نشان کرد: والدین می‌توانند برای مراجعه به مرکز خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان و استفاده از این طرح، به آدرس کرمانشاه- چهار راه سنگر در ساعات اداری مراجعه کنند.

کد خبر 6092791

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم