Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت محمدی ظهر یکشنبه هشتم تیر در جلسه هماهنگی، کنترل و پیشگیری از شیوع کرونای شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: بنا به دستور مقام عالی استان زنجان، ستاد کرونای شهرستان در اولین روزهای شیوع کرونا ویروس تشکیل شد و همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه با همکاری و تعامل اقدامات خوبی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۶ میلیارد تومان توسط خیرین در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده در استان جمع‌آوری شده که از این مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، یعنی ۱۰ درصد آن توسط مردم خیر خرم‌دره اهدا شده است.

فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: با توجه به ساخت‌وسازها در حوزه بهداشتی و سلامت، بیش از ۱۰ مورد ساخت‌وساز در حوزه بهداشتی اعم از درمانگاه، آزمایشگاه، اورژانس و پشتیبانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در شهرستان انجام‌شده که همه این امور در سایه حمایت خیرین تحقق‌یافته است.

اعلام جرم برای برگزارکنندگان مراسم در زنجان تالارهای پذیرایی و استخرها در زنجان همچنان تعطیل است

محمدی با تأکید بر نیاز شهرستان به بیمارستان دوم، یادآور شد: با توجه به نزدیکی مسافت بیمارانی از هیدج، صائین‌قلعه و سلطانیه نیز به شهرستان خرم‌دره برای گرفتن خدمات درمانی مراجعه می‌کنند که همین امر ترافیک کاری در تنها بیمارستان خرم‌دره را افزایش می‌دهد.

فرماندار خرم‌دره در ادامه، علت شیوع مجدد کرونا ویروس در این شهرستان و قرمز شدن وضعیت را برگزاری مراسم عروسی و عزا دانست و گفت: متاسفانه علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، مردم در مراسم تشییع، ختم و همین‌طور عروسی‌ها شرکت می‌کنند و این تجمعات موجب شده تا  این ویروس مجدداً گسترش پیدا کند و آمار مبتلایان افزایش یابد.

وی اشاره‌ای نیز به نقاهتگاه‌های شهرستان کرد و افزود: در سه‌نقطه شهرستان خرم‌دره سه نقاهتگاه در نظر گرفته‌شده است که این نقاهتگاه‌ها به ۲۰۰ تخت مجهز هستند.

کد خبر 526322 برچسب‌ها استان زنجان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان كرونا در ايران خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی