Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ائتلاف الفتح عراق با تأکید بر نقش سازمان الحشد الشعبی در مقابله با بیماری کرونا، ابراز داشت: «الحشد الشعبی به وجود آمده است که بماند و باقی هم خواهد ماند».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد الاسدی» سخنگوی ائتلاف الفتح عراق از اقدامات سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) قدردانی کرد.

الاسدی تأکید کرد که الحشد الشعبی از شش ماه پیش تا کنون، بودجه‌ای نداشته، ولی با این وجود، با تکیه بر امکانات خود، با ویروس کرونا مقابله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد که «الحشد الشعبی به وجود آمده است که بماند و باقی هم خواهد ماند».

شبکه خبری «اباء» به نقل از سخنگوی ائتلاف الفتح گزارش داد که «پس از اینکه همه شکست خوردند، الحشد الشعبی مسئولیت دفن متوفیانی را بر عهده گرفت که بر اثر کرونا درگذشتند».

الاسدی درباره جدایی برخی از گروههای تولیت مقدس از الحشد الشعبی هم تصریح کرد، حشد عتبات، هیچ ارتباطی به دفاع نداشته است، بلکه این مسئله مربوط به فرمانده کل نیروهای مسلح است.

سخنگوی ائتلاف الفتح در ادامه تأکید کرد که مأموریت دولت مصطفی الکاظمی برگزاری انتخابات زود هنگام و بازگردان قدرت به حکومت است.

وی از دولت خواست که برای جلوگیری از سیاسی کردن تظاهرات و موج‌سواری بر آن توسط طرفهای داخلی و خارجی وارد عمل شود.

الاسدی در پایان خاطر نشان کرد که «دولت موفق نشد بحران تظاهرات را کنترل و از تظاهرات‌کنندگان حمایت کند».

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق پنجم تیر ماه جاری با ۴۰ خودروی زرهی به تیپ ۴۵ الحشد الشعبی متشکل از گردان‌های حزب‌الله عراق یورش بردند و تعدادی از مجاهدان الحشد الشعبی را دستگیر کردند.

این اقدام واکنش شدید طیفها و احزاب سیاسی عراق را به همراه داشت. سید «صدر الدین قپانچی» امام جمعه نجف بازداشت نیروهای الحشد الشعبی را اتفاقی خطرناک و غیر قابل قبول خواند و گفت:« الحشد شاید صبر داشته باشد، اما وطن و خون خود را نمی‌فروشد».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق الاسدی سخنگوی ائتلاف الفتح الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی