Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:09:52 GMT

ساحل آستارا پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۵۳۴۵

ساحل آستارا پاکسازی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهردار آستارا گفت: با وجود اجرای طرح‌های پاکسازی طبیعت، تفکیک زباله از مبدا و کارگاه‌های آموزش مدیریت پسماند، نامهربانی با طبیعت همچنان ادامه دارد.

جواد معیتی افزود: نوار ساحلی آستارا در فصل تابستان بیشتر از نقاط دیگر، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. به‌همین دلیل امروز ۷۰۰ کیلوگرم زباله از آن جمع‌آوری شد و مسافران نیز به پاکیزگی ساحل اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید مسافران و شهروندان علاوه بر بهره‌مندی از طبیعت، با رعایت اخلاق طبیعت‌گردی و توصیه‌های زیست‌محیطی در حفظ محیط زیست کوشا باشند. همچنین سطل‌های زباله در ساحل مخیری آستارا تعبیه شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا هم گفت: زباله تهدید جدی برای محیط زیست است و اداره حفاظت محیط زیست با مشارکت ارگان‌ها و نهادهای مختلف، برای ترویج فرهنگ پاسداشت طبیعت تلاش می‌کند و باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی نیز استفاده شود.

مصطفی فلاح اضافه کرد: آموزش مدیریت پسماند برای دهیاران و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان از خطرات زباله‌ها، از برنامه های امسال این اداره برای فرهنگ‌سازی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

کد خبر 526324 برچسب‌ها پسماند زباله استان گیلان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پسماند زباله استان گیلان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک