Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ارتقاء شرکت استانی از گروه دو به یک و اضافه شدن برنامه های عملیاتی در سال جاری بیش از ۶۰پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان در شهرکهای  نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او یادآور شد: سرمایه گذاری انجام شده برای آماده سازی ، اجرای شبکه های آبرسانی، تصفیه خانه، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت کشی خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.
خانپور خاطرنشان کرد: با صرف این هزینه ها شرایط را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم می کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با توجه به حمایت و مشوق های خاص، ظرفیت های قابل توجه اقتصادی و همچنین نزدیکی به پایتخت، تمایل سرمایه گذاران برای فعالیت و سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان بالاست و در این راستا باید تسهیلگری و امنیت سرمایه گذاری را بالا ببریم.

۴۶

کد خبر 1404300

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سرمایه گذاری نواحی صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم