Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@14:27:41 GMT

تعقیب برون مرزی خودروهای مسروقه در دستور کار پلیس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۵۷۶۵

تعقیب برون مرزی خودروهای مسروقه در دستور کار پلیس

جانشین پلیس آگاهی ناجا از تعقیب برون مرزی و ثبت موفقیت آمیز اطلاعات تعداد زیادی از خودروهای سرقتی در سامانه بین المللی خودروهای مسروقه (SMV) خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فرامرز به گذر با اعلام این مطلب که به تازگی واحد امور بین الملل و معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با همکاری پلیس بین الملل ناجا، ردگیری خودروهای مسروقه در خارج از مرزهای جغرافیایی را در دستور کار قرار داده است اظهار داشت: از این طریق، حلقه اقدامات مجرمانه سارقان در خارج از کشور تنگ تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هنگام سرقت یا مفقود شدن پلاک خودرو چه کنیم؟

وی افزود: از این پس، اطلاعات دقیق خودروهای مسروقه به ویژه از نوع خارجی آن که احتمال خروجشان از کشور متصور است به سرعت در سامانه بین المللی خودروهای مسروقه (SMV) ثبت و به محض مشاهده در خارج از کشور، نسبت به توقیف آن ها اقدام خواهد شد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا همچنین خاطرنشان کرد: هوشمندسازی فرآیند پی جویی انواع سرقت با کمک بانک های اطلاعاتی و استرداد اموال مسروقه به مردم با جدیت در دستور کار قرار داشته و با این اقدام، فاصله بین وقوع تا کشف کاهش خواهد یافت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ناجا پلیس سرقت سرقت خودرو پلیس آگاهی خودروهای مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت