Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط و زمان‌بندی لیگ‌های سال ۹۹ بانوان و تسهیلات در نظر گرفته شده برای حضور باشگاه‌ها در این رقابت‌ها، ابلاغ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌ها و روسای و سرپرستان هیات‌های استانی، شرایط و زمان‌بندی لیگ‌های سال ۹۹ بانوان و تسهیلات در نظر گرفته شده برای حضور باشگاه‌ها در این رقابت‌ها را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نامه رئیس فدراسیون والیبال تاکید شده است که یکی از ماموریت‌های فدراسیون در سطح ملی، توسعه کمی رشته والیبال در بین آحاد علاقه‌مندان و به ویژه توسعه کیفی از طریق ارتقای سطح مهارت بازیکنان و گزینش نخبگان ورزشکار، آقایان و بانوان در رده‌های مختلف سنی است.

داورزنی در ادامه این نامه، آورده است: فدراسیون والیبال نگاه ویژه‌ای به توسعه کیفی این رشته در بخش بانوان دارد و در گام نخست برنامه‌ریزی، هدف حضور والیبال بانوان ایران در بین سه تیم برتر قاره آسیا است تا انشاالله زمینه حضور آنان در سطح جهانی نیز فراهم شود.

لذا به منظور تشویق و ترغیب استان‌های سراسر کشور و همچنین باشگاه‌های فعال در مسابقات لیگ برتر و دسته یک والیبال کشور، برای حضور فعال در بخش بانوان، تسهیلات، امتیازها و شرایط ویژه زیر برای لیگ‌های بانوان مدنظر قرار گرفته است:

* شرایط :

– اعلام آمادگی تیم‌ها حداکثر تا ۳۰ مردادماه

– ارسال برگه تسویه حساب مالی با ورزشکاران، کادر فنی و فدراسیون والیبال تا ۱۰ شهریورماه

– ثبت نام تیم‌ها و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون تا ۲۰ شهریورماه

– ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان تا ۳۰ شهریورماه

– زمان قرعه کشی ۹ مهرماه

 

*یادآوری :

۱- شرکت هر باشگاه در مسابقات فوق الذکر منوط به تسویه حساب کامل مالی با ورزشکاران، کادر فنی و فدراسیون والیبال است.

۲- مسابقات دسته اول بانوان همچون سنوات قبل به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

۳- تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر و دسته اول بانوان متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

*امتیازات:

مبلغ ورودی باشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ بانوان در سال جاری افزایش نخواهد داشت.


با استناد به مفاد آئین نامه برگزاری رویدادها، چنانچه باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول مردان، نسبت به معرفی و شرکت تیم بانوان در مسابقات لیگ برتر نیز اقدام کنند، از تخفیف ۳ درصد از ۸ درصد سهم فدراسیون از محل قرارداد بازیکنان تیم مردان برخوردار خواهند شد. بدیهی است این تخفیف شامل باشگاه‌هایی که فقط در بخش بانوان حضور دارند، نخواهد شد.


به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر سال جاری و مسابقات دسته یک بانوان، جوائز نقدی به شرح زیر به تیم‌های اول تا سوم مسابقات لیگ بانوان پرداخت خواهد شد.

 

*مسابقات لیگ برتر بانوان :

– مقام اول: یک میلیارد ریال

– مقام دوم: پانصد میلیون ریال

– مقام سوم: دویست و پنجاه میلیون ریال

 

*مسابقات لیگ دسته یک بانوان :

– مقام اول: پانصد میلیون ریال

– مقام دوم: دویست میلیون ریال

– مقام سوم: یکصد میلیون ریال

 

همچنین قرارداد بازیکنان تیم های بانوان تا سقف تعیین شده در آئین‌نامه برگزاری رویدادها (مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹) از پرداخت مجموع ۱۰ درصد سهم فدراسیون و هیات‌های استانی معاف خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون والیبال محمد رضا داورزنی وزارت ورزش فدراسیون والیبال مسابقات لیگ برتر مسابقات لیگ میلیون ریال باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید