Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون والیبال زمان قرعه‌کشی و شرایط حضور بانوان در لیگ برتر را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 14:37 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۹۰۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌ها و روسای و سرپرستان هیئت‌های استانی، شرایط و زمان‌بندی لیگ‌های سال ۹۹ والیبال بانوان و تسهیلات در نظر گرفته شده برای حضور باشگاه‌ها در این رقابت‌ها را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نامه رییس فدراسیون والیبال تاکید شده است که یکی از ماموریت‌های فدراسیون در سطح ملی، توسعه کمی رشته والیبال در بین آحاد علاقه‌مندان و به ویژه توسعه کیفی از طریق ارتقای سطح مهارت بازیکنان و گزینش نخبگان ورزشکار، آقایان و بانوان در رده‌های مختلف سنی است.

داورزنی در ادامه این نامه، آورده است: فدراسیون والیبال نگاه ویژه‌ای به توسعه کیفی این رشته در بخش بانوان دارد و در گام نخست برنامه‌ریزی، هدف حضور والیبال بانوان ایران در بین سه تیم برتر قاره آسیاست تا ان‌شاءالله زمینه حضور آنان در سطح جهانی نیز فراهم شود. به منظور تشویق و ترغیب استان‌های سراسر کشور و همچنین باشگاه‌های فعال در مسابقات لیگ برتر و دسته یک والیبال کشور، برای حضور فعال در بخش بانوان، تسهیلات، امتیاز‌ها و شرایط ویژه زیر برای لیگ‌های بانوان مدنظر قرار گرفته است:

*شرایط:

- اعلام آمادگی تیم‌ها حداکثر تا ۳۰ مرداد

- ارسال برگه تسویه حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال تا ۱۰ شهریور

- ثبت‌نام تیم‌ها و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون تا ۲۰ شهریور

-ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان تا ۳۰ شهریورماه

- زمان قرعه‌کشی ۹ مهر

یادآوری:

۱- شرکت هر باشگاه در مسابقات فوق الذکر منوط به تسویه حساب کامل مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال است.

۲- مسابقات دسته اول بانوان همچون سنوات قبل به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

۳- تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر و دسته اول بانوان متعاقباً اعلام خواهد شد.

*امتیازات:

مبلغ ورودی باشگاه‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ بانوان در سال جاری افزایش نخواهد داشت.

با استناد به مفاد آئین‌نامه برگزاری رویدادها، چنانچه باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول مردان، نسبت به معرفی و شرکت تیم بانوان در مسابقات لیگ برتر نیز اقدام کنند، از تخفیف ۳ درصد از ۸ درصد سهم فدراسیون از محل قرارداد بازیکنان تیم مردان برخوردار خواهند شد. بدیهی است این تخفیف شامل باشگاه‌هایی که فقط در بخش بانوان حضور دارند، نخواهد شد.

به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ برتر سال جاری و مسابقات دسته یک بانوان، جوائز نقدی به شرح زیر به تیم‌های اول تا سوم مسابقات لیگ بانوان پرداخت خواهد شد.

*مسابقات لیگ برتر بانوان:

- مقام اول: یک میلیارد ریال

- مقام دوم: پانصد میلیون ریال

- مقام سوم: دویست و پنجاه میلیون ریال

*مسابقات لیگ دسته یک بانوان:

- مقام اول: پانصد میلیون ریال

- مقام دوم: دویست میلیون ریال

- مقام سوم: یکصد میلیون ریال

همچنین قرارداد بازیکنان تیم‌های بانوان تا سقف تعیین شده در آئین‌نامه برگزاری رویداد‌ها (مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹) از پرداخت مجموع ۱۰ درصد سهم فدراسیون و هیئت‌های استانی معاف خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تقوی: انتخاب سریع سرمربی تیم نوجوانان هیچ ضرورتی ندارد/ ممکن است لیگ ۱۴ تیمی شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال مسابقات لیگ برتر مسابقات لیگ میلیون ریال باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

کد خبر 848182 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد